• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:59

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Ik wil een siemens S55 aanschaffen maar heb een S35 carkit.... Beetje zonde om die ook nieuw te moeten kopen. Aangezien de aansluitingen van die 2 hetzelfde zijn wil ik die carkit dan maar slopen en het nieuwe formaat stekkertje (is hetzelfde alleen dunner/platter) er op solderen.... Maar wie weet waar ik losse stekkertjes van dat formaat kan kopen? Of nog makkelijker: zijn er misschien adaptertjes voor ofzo?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 12:08

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Hoe weet je zo zeker dat de aansluitingen hetzelfde zijn? Hiero een C35 + carkit geupgrade naar een M50, maar de carcit deed het mooi niet meer, terwijl dat dus ook nog eens hetzelfde soort stekkertje is! Was wel zo'n Mr.Handsfree ding, dus met een nieuw connectortje werkt het nu allemaal weer naar behoren, maar het verbaasde mij toch eigenlijk wel dat het niet meer werkte. De bureaulader werkt overigens wel naar behoren, de datakabel heb ik nog niet geprobeerd, maar het schijnt dat die ook nog werkt.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:59

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Dat had ik begrepen in een andere thread hier op GoT

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
Die connectoren worden niet los verkocht. Je zult dus helaas toch een nieuwe carkit moeten kopen. Of als je lef hebt, een heel goedkope, nieuwe carkit voor de S55, en daar het stekkertje vanaf halen...

Succes !

Dit topic is gesloten.