Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers van het Creative speelgoed is tie al bij Creative online te bestellen :P
http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=377

Afbeeldingslocatie: http://content.europe.creative.com/artwork/a6_rgb/MuVo_128_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://content.europe.creative.com/artwork/a6_rgb/MuVo_128_L.jpg

Nu nog wachten tot ie in de winkels ligt voor een betaalbare prijs :Y)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

whaaaha, dezelfde crappy earphones (althans, zo staan ze bekend) als de Duex en vele andere mp3 spelers...

Verwijderd

Topicstarter
Daar zijn de Sennheisers voor uitgevonden ;)

Verwijderd

Leuk ding ... maar niet zo mooi als de nieuwe I-Bead 100 die is en goedkoper en ziet er een stuk beter uit en heeft een display

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 00:08 ]

Verwijderd

Precies, ik heb na vele teleurstellingen 1 ding geleerd. Mijd creative...

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 16:51
Ik zie de meerwaarde van zo'n ding niet in tegenover een I-Bead, Duex XP of MPIO

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

De 128mb is al enkele maanden online verkrijgbaar bij creative....

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
woei! mensen toch wees es een stuk aardiger, leuk dat jij een andere mp3 speler beter vind maar ga creative dan niet gelijk de grond in trappen.

je kan zeggen wat je wilt maar ze zijn toch zeker wel goed, ik loop nu al 2 jaar rond met een CT Jukebox (ja versie 1, de 6GB versie) en dat ding is nu nog steeds errug goed. ook dat CT nog altijd nieuwe firmware's uitbrengt (ja ook voor de oude jukebox!)

en dan nog er word snel geroepen dat die en die beter is, onderbouw dat dan eens? waarom is hij beter? want zoals het nu hierboven een aantal keer geroepen word komt et nogal trollerig over :/

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 14:06

flexje

got-father

k heb nu de 64 mb , kan ik em zeg maar upgraden naar die 128 mb?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

flexje schreef op 04 February 2003 @ 13:53:
k heb nu de 64 mb , kan ik em zeg maar upgraden naar die 128 mb?
Je zal dan je orginele batterijhouder kunnen gebruiken, de eigenlijke mp3 speler die er in zit moet je dan wel helemaal vervangen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Duex Xp rulez met zijn Bleu Blacklight display. Al hoewel de hoofdtelefoon zwaar dumm maakt dit apparaat het niet een non-aanrader. Je koopt toch gewoon een nieuwe set Sony-oordopjes ofzo ( lekker vet geluid)!!!!!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 05:57:
Precies, ik heb na vele teleurstellingen 1 ding geleerd. Mijd creative...
Dat vind ik weer een beetje overdreven, hoor.
Ik heb ondertussen al zo'n 2 jaar plezier van mijn Creative Nomad IIc, waar ik nooit ook maar een probleem mee heb gehad...
Pagina: 1