• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:21
Ik ben dus op zoek naar een totaal oplossing, pda, telefoon, mp3 speler in een. Ik weet dat O2 de XDA heeft (die is nogal duur), maar zijn er andere opties?

Ik heb tot op heden dit gevonden:
-Audiovox Tri-Band GSM/GPRS CF Card (is voor elke Pocket Pc geschikt waar hij inpast). €269.00
- iPAQ GSM-GPRS Expansion Jacket (Compatible met iPaq 3600, 3700, 3800 & 3900 series). €479

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
De Sony Ericsson P800 is ook een optie voor je denk ik:

Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2

• Cergorach
Die P800 is inderdaad een erg VET speeltje, maar draait voorzover ik kan zien geen Pocket PC. Misschien moet ik iets duidelijker zijn, Pocket PC waar windows CE op draait ;-)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Cergorach schreef op 02 February 2003 @ 22:11:
Die P800 is inderdaad een erg VET speeltje, maar draait voorzover ik kan zien geen Pocket PC. Misschien moet ik iets duidelijker zijn, Pocket PC waar windows CE op draait ;-)
Waarom moet het dan perse een PPC zijn?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Cergorach
PPC (waar ce op draait) => voor functionaliteit, het software aanbod spreekt mij meer aan...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Cergorach schreef op 02 February 2003 @ 22:21:
PPC (waar ce op draait) => voor functionaliteit, het software aanbod spreekt mij meer aan...
Kun je iets duidelijker zijn? Wat kun je nu wel op Windows CE draaien wat niet met SymbianOS kan?

Nu wil ik geen flamewar starten, maar imho is SymbianOS veel functioneler, gebruiksvriendelijker, makkelijker, stabieler dan ieder Microsoft OS voor mobiele apparaten. ik ben niet de enige die daar zo over denkt want Nokia, Sony, Ericsson, Siemens, Panasonic, Kenwood, Sanyo, Psion, Motorola, Sendo en Fujitsu zullen al hun Telefoon/PDA combo's met SymbianOS uitrusten, de programmatuur zal ook nog eens onderling uitwisselbaar zijn.

Met Microsoft Pocket PC Phone Edition gaat het op het moment niet zo goed. Als je zo nodig een Pocket PC PDA-telefoon wilt moet je dat vooral doen... maar dan wil ik wel weten waarom dan precies.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Cergorach
Ik heb het een en ander aan software liggen wat voor ce geschreven is, als dat gewoon op SymbianOS draait zou ik dat graag willen weten. Ik heb zelf momenteel een wat oudere IPaq (36xx), vind ik prima werken. Wilde eigenlijk gaan upgraden naar iets dat MM/SD kaartjes kan slikken, wat meer geheugen en een grotere batterij heeft. Heb dus ook een Siemens SL45 (telefoon/Mp3speler) waar die MM kaartjes in kunnen, maar het ziet er naar uit dat m'n SL45 naar de eeuwige jachtvelden is. Dus ipv dat ik met twee apperaten rondloop zou ik er liever met eentje willen rondlopen, dus een pda waar ik mee kan telefoneren en mp3s kan beluisteren...

Ik ben eigenlijk ook niet zo een voorstander van MS spul, maar ik heb de keuze nu eenmaal niet...

Verwijderd

koop een gebruikte XDA; er zijn zat mensen die dat ding als hebbe ding hebben gekocht en er nu weer voor een vriendelijke prijs vanaf willen, omdat ze er achter komen dat ze eigenlijk toch geen PPC nodig hebben... |:(

• dekeizer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:08
Ik heb een Ipaq 3970 met GPRS-sleeve en een GPRS-abbo. Werkt uitstekend, echt goed. Maar wat je niet wilt: alleen met dit apparaat bellen. Je hebt er een aparte telefoon bij nodig tenzij je met een baksteen op stap wilt. De XDA is geen optie, verouderde specs.

Verwijderd

Johnny schreef op 02 februari 2003 @ 23:33:
[...]
Nu wil ik geen flamewar starten, maar imho is SymbianOS veel functioneler, gebruiksvriendelijker, makkelijker, stabieler dan ieder Microsoft OS voor mobiele apparaten. ik ben niet de enige die daar zo over denkt want Nokia, Sony, Ericsson, Siemens, Panasonic, Kenwood, Sanyo, Psion, Motorola, Sendo en Fujitsu zullen al hun Telefoon/PDA combo's met SymbianOS uitrusten, de programmatuur zal ook nog eens onderling uitwisselbaar zijn.
Ben ik het niet mee eens. Er is VEEL meer software beschikbaar voor de PPC. Denk aan games, audio (zelfs Rebirth voor PPC :9~ ) Maar goed, doet er niet toe, topicstarter vraagt om een PPC met GSM/GPRS ondersteuning.

Ehm, is een XDA niet voordeliger als een PPC + die module? Kan het mis hebben maar dacht dat dat ding 520 eurotjes kostte?
Pagina: 1