Ik heb hier een server staan (gentoo, vanilla sources 2.4.20, apache-1.3.27, php-4.3.0, perl-5.8.0, mod_perl-1.2.7 en nog wat) en daar ben ik aan het proberen om embedded perl aan de gang te krijgen.
Compilen lukt allemaal prima (afgezien van veel warnings, waarschijnlijk door perl-5.8), maar bij het inloggen bij een page (die een connection naar een mysql-db moet maken), loopt ie stuk:
Het zit em in die mysql.pm, omdat andere pages wel werken (die geen gebruik maken van mysql.pm)...
Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Compilen lukt allemaal prima (afgezien van veel warnings, waarschijnlijk door perl-5.8), maar bij het inloggen bij een page (die een connection naar een mysql-db moet maken), loopt ie stuk:
Ik heb perl, embedded perl en mod_perl al verscheidende keren opnieuw gecompiled, maar steeds dit resultaatInternal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, michiel@muhlenbaumer.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
[958]ERR: 24: Error in Perl code: Invalid DBI handle 'DBD::mysql::db' at /usr/lib/perl5/site_perl/5.8.0/i686-linux/Mysql.pm line 128.
Apache/1.3.27 (Unix) (Gentoo/Linux) Embperl/2.0b8 mod_perl/1.27 PHP/4.3.0 [Sun Feb 2 21:35:09 2003]
Het zit em in die mysql.pm, omdat andere pages wel werken (die geen gebruik maken van mysql.pm)...
Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 22:21 ]