Zonnet breedband plus, nu ineens slechte keus

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
Ik heb in september na lange overweging voor zonnet breedband plus gekozen
en was hier ERG tevreden over, sneller en ongeveer zelfde prijs als de concurrentie
Maar nu met die snelheidsverhogingen van kpn en upgrade van zonnet family komt nu juist dit abonnement er maar een beetje lullig vanaf :(

ik hoop dat zonnet nog wat leuks van plan is met deze aansluiting, heb al gemaild maar ik kreeg dit terug:

Beste Zon gebruiker,
Bedankt voor uw bericht!
Op dit moment is er nog niks bekend over een wijziging aan de kant van Versatel.
Met vriendelijke groet,
Zon Nederland N.V.
Afd. Customer Care

nah schiet ik ook niet veel mee op :(

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Tja, bij de buren is het gras altijd groener.
Als het eerst beviel en je vond het een goede prijs/kwaliteit combi, waarom is het nu opeens dan niet meer goed?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31
Alles heeft zijn tijd nodig...

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Gewoon gedult hebben als de ene omhoog gaat komt de rest ook wel

Verwijderd

ik ben juist blij met die verhogingen van kpn nu gaat versatel het ook doen :) meer info at Versatel Internet nu 768 down, straks 1024?

1 maart is de dag dat je een 1024/256 verbinding zal hebben :) voor maar 49 euro ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 21:23 ]

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik zit ook te twijfelen om over te schakelen van chello naar zonnet..

Ik heb al 3x dezelfde mail verstuurd naar zonnet met, naar ik denk, niet te moeilijke vragen.. de telefonische helpdesk had nog nooit gehoord van een overboekingsfactor :S

Dit heeft toch wel wat vragen bij mij neergezet over zonnet profesionaliteit.

Verder veranderen abonementen natuurlijk altijd en omdat ze voor een jaar gelden kan je dus halverwege een beter aanbod verw8... blijf gewoon blij dat het goed werkt (hoop ik).

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beste Zon,

Een paar weken geleden upgrade Versatel, moeder van Zon, haar midrange abonnementsvorm van xDSL internet. Deze abonnementsvorm van 49.- incl BTW bood dezelfde opties als het Zonnet BreedbandPlus abonnement. Het enigste merkbare verschil was de doelgroep. Het verschil wat er nu na de upgrade is aanzienlijk groter geworden, namelijk de snelheid: 1024/256 tegenover de 768/128 van BreedbandPlus. Nu dacht ik: "Snel overstappen", maar helaas, Versatel levert alleen aan het bedrijfsleven welke in bezit is van een KvK registratie. En die had ik dus niet.

Wat ik hier zou kunnen doen is het abonnement afsluiten via een buurman/werkgever/enz. Maar is het niet een idee om de buurman/werkgever/enz. te vervangen door Zonnet? Dan is het zeer kleine verschil tussen BreedbandFamily en BreedbandPlus uit de wereld geholpen EN een grote groep Zon-gebruikers zal hiermee zeker tevreden gesteld worden.

Mijn idee moet zeker haalbaar zijn voor Zon omdat de verkoopprijs van BreedbandPlus en het Versatel abonnement zo'n 15.- verschillen. Daarnaast was dit verschil er ook al in de tijd dat de snelheden nog gelijk lagen. Dus het omhoogzetten van de snelheid moet geen extra kosten leveren, zeker omdat een bedrijfsgerichte verbinding meer dataverkeer te verplaatsen heeft dan een thuisverbinding(uitzonderingen daargelaten). Daarom lijkt het mij geen vreemde stap om de snelheden van de particuliere abonnementen van Versatel, via Zon, op dezelfde snelheid te zetten als de zakelijke abonnementen. Of ben ik niet de eerste die hier aan dacht en is Zon hier al mee bezig?
Zitten er nog spelvouten in?
Als die eruit zijn gaat deze naar Zon.

Suggesties voor verbeteringen mogen ook

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
Jalla, dat is wat ik graag wou horen !! :) ik hoopte op zoiets, die downverhoging is leuk maar vooral die upverdubbeling ben ik erg blij mee, 128 is traaaaaaag...., hoopvol wacht ik ook zo'n briefje af

>jadjong: enigste is enige 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Tonton op 02-02-2003 21:50 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

jadjong schreef op 02 February 2003 @ 21:32:
[...]

Zitten er nog spelvouten in?
Als die eruit zijn gaat deze naar Zon.

Suggesties voor verbeteringen mogen ook
Ja, de eerste zin, die verleden tijd van upgrade had ik pas na 3x de zin lezen door... Loopt niet zo lekker dus :)

Verwijderd

Er gaat binnenkort vast wel wat gebeuren met Plus, zie http://forum.zonnet.nl/vi...?p=36928&highlight=#36928

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Beetje onzin natuurlijk. Jij hebt een contract afgesloten, wat goed was. Nu de concurenten een beter aanbod kunnen doen...tja, daar wordt jou verbinding niet slechter van hoor :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.