Volgens de meeste Amerikaanse sites heeft mijn JVC XV-N5SL DVD speler progressive scan, maar ik denk het niet omdat dat alleen heel gewoon is bij NTSC systemen, maar...in de gebruiksaanwijzing staat het volgende:
Wie helpt mij uit de twijfel en weet het zeker?
(EDIT: op de verpakking staat dat hij een 192kHz...IETS heeft, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat 192-signalen niet eens worden doorgepaast over de Digital-Out...vaag)
(EDIT2: Op het LCD-display staat het woordje 'prgr'...van progressive misschien?)
enSTILL MODE
Hier selecteert u of de inhoud van de disc wordt verwerkt per veld of per frame. Als AUTO wordt ingesteld, zal de keuze voor het verwerken van de inhoud van de disc automatisch gemaakt worden, op basis van de gegevens en diverse codes die op de disc zijn opgenomen.
Hieraan te zien lijkt het me toch 'progressive-scan'-achtige trekjes te hebben...alhoewel de speler geen component-uitgangen heeft.AUTO
Het apparaat herkent automatisch het beeldtype (film- of videobron) van de geplaatste disc.
FIELD
Deze instelling is geschikt voor een videobron-disc.
FRAME
Deze instelling is geschikt voor en filmbron-disc.
Wie helpt mij uit de twijfel en weet het zeker?
(EDIT: op de verpakking staat dat hij een 192kHz...IETS heeft, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat 192-signalen niet eens worden doorgepaast over de Digital-Out...vaag)
(EDIT2: Op het LCD-display staat het woordje 'prgr'...van progressive misschien?)
[ Voor 14% gewijzigd door Vinnienerd op 02-02-2003 21:45 . Reden: $reden_van_edit ]