As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik zou zeggen wen er maar aan! 
Beetje zinloos om je ledjes te vervangen...... teveel vrije tijd?!
Beetje zinloos om je ledjes te vervangen...... teveel vrije tijd?!
Whatever.
Nee, ik wil dat alles bijelkaar past...
Mod bijna af, alleen nog ff kijken hoe ik het scherm NIET rood kan laten kleuren door die leds!
Mod bijna af, alleen nog ff kijken hoe ik het scherm NIET rood kan laten kleuren door die leds!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
andere LEDs = geen garantie meer
onthou dat wel he!!
onthou dat wel he!!
Dan ben ik daar nu al te laat mee
Beetje zinloos om een topic te openen zonder dat daar nog een reden voor is. Ok, ik geef toe, ik snap je doel en in zo'n geval zal ik hetzelfde denken (maar niet doen)...
Ceci n'est pas une signature!
ga naar beverwijk, is het in een uurtje gefixed, of koop een 6310i.
Waarschijnlijk heeft ie z'n GSM compleet gesloopt maar durft ie dat niet te melden.
Ik zou in ieder geval nooit m'n nieuwe telefoon open te halen om er een paar leds in te zetten, zeker niet zolang ik nog garantie heb..
Sjee, was die kick nou nodig? Had gewoon even contact opgenomen met de topicstarter per ICQ o.i.d.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.