Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
De energiefunctie in 2000 werkt naar mijn idee niet helemaal optimaal, bij mij in elk geval ook niet.
Hybernate gebruik ik niet.
Mijn 2de hardeschijf gaat uit na 5 minuten niet gebruikt te hebben.
Wanneer ik achter de PC zit zet ik dit uit, omdat ie anders ook wel eens uit gaat tussendoor en dat is erg irritant.
Als ik dan weer achter de pc vandaan ben zet ik hem weer op 5 minuten. Dan kan je wachten tot in de eeuwigheid maar hij gaat niet uit.
Pas wanneer ik dan een bestand open van die schijf, en dat weer afsluit, DAN gaat ie na 5 minuten WEL op standby.
Rare functie.
Hybernate gebruik ik niet.
Mijn 2de hardeschijf gaat uit na 5 minuten niet gebruikt te hebben.
Wanneer ik achter de PC zit zet ik dit uit, omdat ie anders ook wel eens uit gaat tussendoor en dat is erg irritant.
Als ik dan weer achter de pc vandaan ben zet ik hem weer op 5 minuten. Dan kan je wachten tot in de eeuwigheid maar hij gaat niet uit.
Pas wanneer ik dan een bestand open van die schijf, en dat weer afsluit, DAN gaat ie na 5 minuten WEL op standby.
Rare functie.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
typisch geval van duik eerst even de help van je OS in voordat je hier begint te brullen. Hybernate kun je gewoon by poweroptions in je control panel vinden. Genoeg opties daar om uit of aan te zetten.
Genoeg opties??? Je kan het aan of uit zetten.
Sorry, maar je leest mijn probleem niet helemaal goed. Ik heb zelfs mijn poweroptions bij het eerste topic erbij gezet. en aan of uit is niet het probleem. het probleem is na het wakker worden w2k zich niets aantrek van deze opties en 2 minuutjes later weer een hibernate doet tenzij de muis een keer bewogen wordt.mutsje schreef op 03 February 2003 @ 09:06:
typisch geval van duik eerst even de help van je OS in voordat je hier begint te brullen. Hybernate kun je gewoon by poweroptions in je control panel vinden. Genoeg opties daar om uit of aan te zetten.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Misschien iets te simpel gedacht, maar kijk eens goed of je wel hours en niet minutes hebt staan.leuk_he schreef op 02 February 2003 @ 20:48:
Dus PC aanzette, even weglopen en na 3 minuten terugkomen heeft als resultaat dat ik nog net kan zien dat hij weer zijn hibernation file naar schijf is aan het schrijven en een powerdown doet.
mijn "power options properties" zijn: (home/desktop': powerdown monitor after 20 minutes, power down HD: never, system standby Never, system hibernates; 3 hours
Probeer eens dat na 3 uur hibernaten uit te zetten.
Heb je dan het probleem niet meer?
Heb je dan het probleem niet meer?
Zelfde probleem had (heb) ik onder Windows XP. Zie ook: http://www.microsoft.com/...e1-4511-af14-03f357180135
(Ik heb 'm net geïnstalleerd en ben aan het testen). Gaat over een ander probleem maar het is denkbaar dat het andere hiermee ook opgelost wordt. Anders, voor Windows 2000, zou SP4 installeren natuurlijk een oplossing kunnen zijn.
Edit: nope. Ding gaat weer zomaar uit.
(Ik heb 'm net geïnstalleerd en ben aan het testen). Gaat over een ander probleem maar het is denkbaar dat het andere hiermee ook opgelost wordt. Anders, voor Windows 2000, zou SP4 installeren natuurlijk een oplossing kunnen zijn.
Edit: nope. Ding gaat weer zomaar uit.
[ Voor 36% gewijzigd door pinockio op 09-10-2003 11:37 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Pagina: 1