Toon posts:

Win xp in combinatie met isdn, het wil maar niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al eens eerder iets soortgelijks gepost maar nu lukt het echt niet meer.

A) Dit zijn mijn wensen; internet gebruiken, in combi met XP zonder dat de modem de lijn (2stuks) bezet houdt, en wel op een stabiele manier.
B) Dit gebruik ik; TB 1200, epox 8kta3+, maxtor 7200, 256mb, dane elec, leadtek gf2mx 32mb, Twister isdn (met bijgeleverd RVS-com lite), XP pro.

Nu zoek ik een manier, in eerste instantie zonder rvs-com, om te kunnen internetten. Wanneer ik echter in rvs com niet gebruik dan is de lijn bij een verbinding bezet. Dit is ook het grote probleem met het zoeken. Ik heb al een meerdere topics gelezen over hoe dit op te lossen maar kom er niet uit. KAn niet eindeloos blijven zoeken, ik zit bij mijn ouders (hun pc ook) en kan de lijn niet continu bezet te houden (probeer dat te begrijpen aub). Nu heb ik wel iets gelezen over progjes bij de fabrikant maar kan de site van twister niet raadplegen ivm geen java )en dl duurt> 2 uur). Ook iets over apparaatbeheer maar daar wordt ik helemaal niks wijzer van.
Uiteindelijk toch RVS-com lite geinstalleerd maar dit is een versie 95, 98, 2000 en nt. Dit laat alles en dan ook alles nu compleet vastlopen ondanks dat het hier en daar wel even leek te werken.....maar alles (zelfs 'remove programms') loopt vast.

Ben nu even op jullie wijsheid en behulpzaamheid aangewezen maar probeerwel even het humeur hier in te schatten. (pc valt nl ook regelmatig uit na 1 sec, en daarbij ook wel eens zodra ik 'dial'aanklik)..........niks zit mee zo lijkt het!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Euhm, je hebt ISDN maar zodra je verbinding hebt is 'de lijn' bezet... Je hebt er toch 2? belt dat ding automatisch dubbel in dan :?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Topicstarter
ja je hebt gelijk....begrijp niet veel van isdn, maar ben er achter dat het ding idd automatisch dubbel inbelde...........nu nog wat instellingen wijzigen en dan kan ik weer. Maar wordt werkelijk niet goed van al dat geklooi.....

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 20:56:
ja je hebt gelijk....begrijp niet veel van isdn, maar ben er achter dat het ding idd automatisch dubbel inbelde...........nu nog wat instellingen wijzigen en dan kan ik weer. Maar wordt werkelijk niet goed van al dat geklooi.....
Nee, ik ken het...

K'heb ook wel es een dag zitten kloten voordat ik het aan de praat had :|

Ik weet ieg wel dat ik niks moest doen met dat RVS com lite, dat werkte echt voor geen meter en maakte het alleen maar moeilijker...

Als je dat nog niet hebt gedaan kun je de nieuwste drivers downloaden en daarmee proberen verder te komen...

[edit]
Ik kan me nog herinneren dat toen ik eenmaal de goede drivers had het een eitje werd...

je kunt trouwens bij eigenschappen van de verbinding geloof ik wel instellen of je 1 of 2 lijnen gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Scatman_II op 02-02-2003 21:05 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Als je een inbelverbinding aanmaakt in XP selecteert ie automatisch beide lijnen!

Schakel dat eens uit bij je inbelverbinding instellingen!

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/inbel.JPG

offtopic:
Zucht....te laat |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Ebayzo op 02-02-2003 21:06 ]

Default blanke hetero

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MisteryMan schreef op 02 februari 2003 @ 21:04:
Schakel dat eens uit bij je inbelverbinding instellingen!

Daar was hij al achter hoor.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

blackd schreef op 02 February 2003 @ 21:05:

[...]

Daar was hij al achter hoor.
Oeps :(

Gepost zonder refresh...

Default blanke hetero

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat was het probleem wel idd, snap niet dat ik daar zelf niet achter was gekomen, stom
Wellicht door dat ik inmiddels meer aan het schelden was geraakt, en het gezeur van broertjes en zusjes het nadenken onmogelijk maakt...'doet het internet het al??'.....probleem voor deze week weer opgelost.
Pagina: 1