• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-03 15:38
Ik heb de Jornada 680 is nagenoeg gelijk aan de 690
Heb hiervoor de Psion 5 gehad en daar gebruikte ik
routeplanner en streetplanner van tomtom
Nu werkt de routeplanner ook op de jornada ...zat zelfs een aparte WinCe map voor op en installeerde prima , heb inmiddels de Millenium van iemand overgekocht.
Maar nu ...

De Streetplanner heeft geen mapje WinCe en ik kan er niets mee dus. :'(

Wie weet of er ook een streetplanner millenium is die dus wel op m'n winCe machientje te installeren is?
Of een ander NL programma voor de Jornada ,,stratenplanner dus.,.(geen ROUTEplanner)...de naam ?

Alvast mucho dank _/-\o_ voor jullie hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 02-02-2003 20:43 . Reden: verkapte warez-request verwijderd ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

je wilt dus Psion-software op een PPC gebruiken? Dat kan alleen met emulator, zijn twee verschillende platformen.

Een ander programma-> kijk eens op www.tomtom.nl

Ik heb je warez-request verwijderd. Een verkapte warezrequest blijft een warezrequest. Dit keer krijg geen OW, maar pas in het vervolg op dit soort dingen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• scorpio
K wil geen Psion software gebruiken op een PPC
Psion software van TomTom heeft op z'n cdrom ook een win CE versie staan zoals ik vertelde over de routeplanner .
Op die verkapte request na (waarvoor excuses) vroeg ik dus of streetplanner millenium ook zo'n mogelijkheid heeft .Of wellicht dat iemand een ander programma weet voor de handheld WinCe Jornada?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• scorpio
Dus geen PPC maar een HANDHELD WinCE programma.
Misschien had ik het even duidelijker moeten omschrijven maar de mensen die ik verwacht te reageren weten dit van de Jornada 680/690 ;-)