Toon posts:

formac converter meningen/andere apparaten mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al een paar dagen wat te prutsen met een Formac converter (om analoog beeld en/of geluid om te zetten naar digitaal). Het exemplaar dat ik heb werkt met mac en dus logische heb ik het ook alleen maar uitgeprobeerd op een mac. Persoonlijk vind ik de kwaliteit van het beeld niet echt denderend, ook op maximale instellingen. Ook het tv bekijken zint met niet zo er zit namelijk een wittel lijn continue bovenaan. En wanneer ik dus een program opneem begint het beeld in schokken te gaan. Bij het bekijken van de opname blijkt het ook in schokken te gaan. Dit op de laagste instellingen. Nu mijn vraag, zijn er mensen die betere ervaringen hebben met dit product of betere hebben met een andere. Kan dit zijn dat mijn mac G4 800 512mb geheugen niet krachtig genoeg is? Of ligt het aan mij coax kabel? Bestaan er anders iet wat professioneelere apparten om analooge videobeelden en geluid om te zetten?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Misschien meer suc6 in AV :)
OH >> AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve