Toon posts:

[ME]partitie verdwenen naar windows\temp?!*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na urenlang gepruts weet ik 't écht niet meer:
partitie van Win ME schijf verdwenen, c: bestaat nog maar d: is kwijt.

Wél in c:\windows\temp allerlei bestanden (stuk of 50!) van ong. 60 a 70 MB met onherkenbare (verschillende) extensies.

FDISK, Norton Disk Doctor, EasyRecovery etc. allemaal (nog) niet in staat gevonden om die data weer terug te zetten naar die D partitie.

Iemand enig idee? Ik las ergens iets over partitie met hidden kenmerk weer op "normaal" zetten? Maar Partition Magic noemt 't overegens "unallocated space"

PS: ook raar: c: heeft capaciteit van 2 GB waarvan 3,8 GB gebruikt :?

Verwijderd

Hoe heten die bestanden? En heb je ook al eens gescand op virussen?

En wil je voortaan bij het openen van een topic in WOS even het OS tussen [] in de topictitel zetten? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 21:08 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
titelfix zie silverstar

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Bestanden beginnen allemaal met VSP en bevatten verder veel nummers (dan heb ik het dus over de namen).

Virusscanner zit er op en schijnt up to date te zijn.

Ben momenteel de 2.2 GB aan bestanden in \temp aan het overzetten naar eigen PC, hopelijk daarna nog iets ermee te beginnen.

Nog meer ideeën mensen?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:38
ja..schop me eraf :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet inmiddels wél dat de bestanden in c:\windows\temp inderdaad verloren bestanden bevatten; in kladblok openen levert rare tekens én af en toe herkenbare strings tekst op.

De bestanden hebben allemaal een naam als :
VSP31102.81M

Weet iemand een manier om dat soort bestanden (het zijn er welgeteld 36 met totaal 2,23 GB) weer om te zetten naar de originele files?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

En, heeft u hiervoor ook nog een onderbouwing of kunnen we dit gewoon zien als een troll?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1