Toon posts:

uploading doet vaag :(

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me webste (gif, jpg, swf) upload dan verschuift hij kijk maar is onderaan www.microdesign.nl
dat is een swf maar de onderkant verschuift helemaal ik heb geupload met explorer toen kreeg ik dit met windows commander ging het heel andrs gek doen en met flash fxp kreeg ik paarse strepen
hoe komt dit
ik internet met dsl mxstream met een router ertussen

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Leer eerst typen, dit is wat onleesbaar.
In Phoenix heb ik er in ieder geval geen last van, maar 'k zal ff in je source duiken.

Skat! Skat! Skat!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

WAT verschuift helemaal naar de onderkant?
Treedt het probleem op bij bepaalde resoluties?

Komt er op neer: Typ je verhaal nog eens over alleen nu een stuk duidelijker want ik snap er geen hout van

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
wfvn schreef op 02 februari 2003 @ 19:43:
WAT verschuift helemaal naar de onderkant?
Treedt het probleem op bij bepaalde resoluties?

Komt er op neer: Typ je verhaal nog eens over alleen nu een stuk duidelijker want ik snap er geen hout van
Ik denk dat hij de .swf bedoelt, en ondanks dat ik geen Flash heb geïnstalleerd in Phoenix staat er toch echt wel bovenaan (zo dat freaky kadertje met de melding dat je de plug-in moet installeren :+ )

offtopic: En om een of andere reden werkt IE6 niet meer, naja, I don't care, Phoenix aan de top

[ Voor 9% gewijzigd door coubertin119 op 02-02-2003 19:47 ]

Skat! Skat! Skat!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je website is óf een gif, een jpg of een swf? Ik kan ermee instemmen dat je website .swf kan zijn, maar gebruik je voor de rest niks dat html, htm, of zelfs php of asp heet?

Enfin. Leg eens duidelijk uit wat je nou hebt geprobeerd, doe het nou niet allemaal in één adem. Wil je tussen je verhaal wat leestekens zetten? We lezen het echt allemaal wel hoor :)

Edit:
Mag ik je 1 wijze tip geven, als ik zo kijk naar de naam van je site en het doel:
Leer eerst nog wat meer. Ga mensen geen dingen aanbieden die je zelf nog niet onder de knie hebt. Daar krijg je spijt van.

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Blue op 02-02-2003 19:48 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
ok als ik iets upload een swf of een gif.jpg file dan verschuift dat kijk onderaan verspringt een lijntje tog en onderaan is dat groene tog ook niet zoals het hoort (zoals boven aan)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:48:
ok als ik iets upload een swf of een gif.jpg file dan verschuift dat kijk onderaan verspringt een lijntje tog en onderaan is dat groene tog ook niet zoals het hoort (zoals boven aan)
Pardon... we vroegen om wat duidelijkere taal, die punten en komma's die op je toetsenbord zitten mag je echt gebruiken :)

Toch is met een ch, en verder (op je site: vedder) is met een r en een d. Ik nam aan dat je professioneel wilde overkomen...

Ik weet niet hoe jij in Flash je beeld voor je had staan? Was hij daar beeldvullend? Het kan best dat hij nu niet beeldvullend is, helaas dan, je kunt hem geloof ik met HTML niet verticaal gecentreerd op de pagina zetten tenzij je met tabellen gaat werken, en dat is niet helemaal volgens de w3c regeltjes naar ik me kan herinneren.
Nu ik het zo zie: hij is op het formaat 800x600 gemaakt. Welke resolutie heb jij? ook 800x600? In Internet Explorer moet je rekening houden met de werkbalken etc. dus als je je movie op een formaat van 760x420 ontwerpt, past hij in een browserscherm op een resolutie van 800x600.

http://www.microdesign.nl/Movie2.swf
Klopt hij zo beter? Nu ben je dat regeltje html onderaan kwijt, maar je movie staat nu weer wel beeldvullend van boven tot onder...

En wat is er mis aan die onderste groene regel? Hij is bij mij overigens Times New Roman, ik weet niet in welk font je hem had willen hebben, maar fonts die dus niet op de pc van een ander staan, worden ook niet weergegeven, denk daaraan!
Fonts als Times New Roman, Verdana, Arial en Helvetica (en maybe meer) kun je gebruiken voor op websites, aangezien de meeste computers die standaard hebben.

Succes

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Blue op 02-02-2003 19:58 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 02 februari 2003 @ 19:55:
[...]

Pardon... we vroegen om wat duidelijkere taal, die punten en komma's die op je toetsenbord zitten mag je echt gebruiken :)

Toch is met een ch, en verder (op je site: vedder) is met een r en een d. Ik nam aan dat je professioneel wilde overkomen...

Ik weet niet hoe jij in Flash je beeld voor je had staan? Was hij daar beeldvullend? Het kan best dat hij nu niet beeldvullend is, helaas dan, je kunt hem geloof ik met HTML niet verticaal gecentreerd op de pagina zetten tenzij je met tabellen gaat werken, en dat is niet helemaal volgens de w3c regeltjes naar ik me kan herinneren.
Nu ik het zo zie: hij is op het formaat 800x600 gemaakt. Welke resolutie heb jij? ook 800x600? In Internet Explorer moet je rekening houden met de werkbalken etc. dus als je je movie op een formaat van 760x420 ontwerpt, past hij in een browserscherm op een resolutie van 800x600.

http://www.microdesign.nl/Movie2.swf
Klopt hij zo beter? Nu ben je dat regeltje html onderaan kwijt, maar je movie staat nu weer wel beeldvullend van boven tot onder...

En wat is er mis aan die onderste groene regel? Hij is bij mij overigens Times New Roman, ik weet niet in welk font je hem had willen hebben, maar fonts die dus niet op de pc van een ander staan, worden ook niet weergegeven, denk daaraan!
Fonts als Times New Roman, Verdana, Arial en Helvetica (en maybe meer) kun je gebruiken voor op websites, aangezien de meeste computers die standaard hebben.

Succes
neej
het licht toch echt aan het uploaden ik heb het wel vaker :S

• WFvN
  • Laatst online: 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Owkee, ik heb uitgevogeld wat er mis is met die onderste regel. Hij heeft het denk ik niet over tekst maar over die groene gewerkte balk onderin.

Links zie je dat het niet vloeiend overloopt. Als ik een screendump maak en die in een image-editor plak, wordt een heleboel meer duidelijk:

Knip dat linker gedeelte (wat dus niet vloeiend overloopt) eraf en plak het helemaal rechts weer vast. Verschuif dan die onderste balk naar links; NU zie je dat boven en onder in beeld die 'groene balken' dezelfde kromming vertonen ipv die onregelmatigheid links onderin....

Tenminste: R1TaLIN; dit bedoel je denk ik?

Overigens: die komma na Goedkope hoort direct aan goedkope vast en dus niet een spatie tussen de goedkope en de komma. (damn.. gebruik je leestekens is het nog niet goed :+ ;))
Jong staat voor (en dan hoort er een dubbele punt te komen)
Die punt na fraaie websites mag je juist weer weglaten omdat de volgende regel verder gaat met de zin 'zoals.....'

[ Voor 11% gewijzigd door WFvN op 02-02-2003 20:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok het is een swf en dat groene met dat logen onderin en dat gereizen was 1 jpg die ik is swish geplakt heb dus wat jij zegt heeft geen nut denk ik jammer :(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dark Blue schreef op 02 februari 2003 @ 19:46:
Mag ik je 1 wijze tip geven, als ik zo kijk naar de naam van je site en het doel:
Leer eerst nog wat meer. Ga mensen geen dingen aanbieden die je zelf nog niet onder de knie hebt. Daar krijg je spijt van.
_/-\o_ :D
Ok, het is een .SWF bestand en dat groene met dat logo onderin was een .JPG die ik geresized in SWISH heb geplakt. Dus wat jij zegt heeft geen nut denk ik.... Jammer (maar toch bedankt ;) )
:?

[ Voor 26% gewijzigd door Spider.007 op 02-02-2003 20:22 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
volgens mij heeft niemand enig idee waar jij het over hebt met al die zinnen die nergens op slaan en
zomaar ergens worden afgebroken wat bedoel je met een JPG die je in swish hebt geplakt ik snap er geen hout van waarom plak je een JPG in swish bijvoorbeeld.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

sorry, ik weet dat dit niet mag....

mijn god .... |:(

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ahum, niemand snap je zo te zien, probeer eens punten en komma's in je zin te gebruiken. Word het gelijk stuk overzichtelijker...

bijv: "ik heb geupload met explorer toen kreeg ik dit met windows commander ging het heel andrs gek doen" die zin, ik snap er niets van....

Daardoor kan ik, en velen met mij.. Het probleem niet bespeuren en dus ook niet oplossen.

• Janoz
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

yo wétjuh wat ju problém is nou dat is tog eichenlijk dat je misgien wel met aski aan het uploden bendt je moed binèr uploden met plaatjuhs enzo..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:45

Pelle

🚴‍♂️

R1TaLIN, sla eens een grammatica boek open ofzo.. dit is geen manier van vragen stellen. Oh ja, de FAQ lezen vinden wij ook erg fijn. En tenslotte wil ik je er graag op wijzen dat wij hier niet van de R1TaLIN-helpdesk zijn. Oftewel, het zou mooi wezen als je ook eens anderen probeerde te helpen in plaats van alleen maar je eigen vragen lopen spammen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.