Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:48:
ok als ik iets upload een swf of een gif.jpg file dan verschuift dat kijk onderaan verspringt een lijntje tog en onderaan is dat groene tog ook niet zoals het hoort (zoals boven aan)
Pardon... we vroegen om wat duidelijkere taal, die punten en komma's die op je toetsenbord zitten mag je echt gebruiken
Toch is met een ch, en verder (op je site: vedder) is met een r en een d. Ik nam aan dat je professioneel wilde overkomen...
Ik weet niet hoe jij in Flash je beeld voor je had staan? Was hij daar beeldvullend? Het kan best dat hij nu niet beeldvullend is, helaas dan, je kunt hem geloof ik met HTML niet verticaal gecentreerd op de pagina zetten tenzij je met tabellen gaat werken, en dat is niet helemaal volgens de w3c regeltjes naar ik me kan herinneren.
Nu ik het zo zie: hij is op het formaat 800x600 gemaakt. Welke resolutie heb jij? ook 800x600? In Internet Explorer moet je rekening houden met de werkbalken etc. dus als je je movie op een formaat van 760x420 ontwerpt, past hij in een browserscherm op een resolutie van 800x600.
http://www.microdesign.nl/Movie2.swf
Klopt hij zo beter? Nu ben je dat regeltje html onderaan kwijt, maar je movie staat nu weer wel beeldvullend van boven tot onder...
En wat is er mis aan die onderste groene regel? Hij is bij mij overigens Times New Roman, ik weet niet in welk font je hem had willen hebben, maar fonts die dus niet op de pc van een ander staan, worden ook niet weergegeven, denk daaraan!
Fonts als Times New Roman, Verdana, Arial en Helvetica (en maybe meer) kun je gebruiken voor op websites, aangezien de meeste computers die standaard hebben.
Succes
[
Voor 16% gewijzigd door
Dark Blue op 02-02-2003 19:58
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs