Toon posts:

internet versnellen !

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de laatste tijd lees ik hier op got veel topics van dat internet niet snel genoeg gaat en dit en dat.

ik weet een goeie site voor hele goede tweaks Warez! --> downloads hier kan een stuk 3 regjes downloaden om je i net te tweaken ook kan je als je @home hebt een speedpatch downloaden hiervoor.

ook nog wat andere tweakers zoals dit kan je doen.

op je internet explorer sneller op te laten starten kan je in je snelbalk menu je icoontje van internet explorer met je rechtermuisknop aan klikken en dan achter de hele regel -nohome zetten. als je dan i net explorer opstart krijg je een wit scherm maarja het scheelt iets in tijd.

ook nog een tweak is om bij windows xp start --> uitvoeren --> gpedit.msc in te typen.

en dan beheersjablonen --> netwerk --> Qospakketplanner aanklikken en dan bij

de reserveerbare bandbreedte beperken activeren en dan op 0% zetten.

ik heb voordat ik dit heb gedaan een speedtest gedaan op www.speedtest.nl (ik heb @home) toen haalde ik bij download een snelheid van 234 kb/s nu na alle regjes en patches en tweaks haalde ik op dezelde site 475 kb/s

dus misschien leuk voor de mensen om dit ook eens een keer te gaan proberen.

veel suc6.

laat ook even wat weten of jouw snelheid erop vooruit is gegaan !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 02-02-2003 20:46 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ben benieuwd. Zijn er meer mensen die het zover gekregen hebben ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Ik verwacht er niet te veel van eigenlijk. Die Qos packet scheduler houdt standaard 20% open, dat klopt wel. Wat ze er alleen niet bijzetten is dat die 20% gewoon kan worden gebruikt. Dit programma zorgt er nl voor dat een (1) programma niet meer dan 80% van de bandbreedte kan gebruiken. Op deze manier blijft er bandbreedte over om bv nog te kunnen webbrowsen of email ophalen als je met een download bezig bent.

Een aantal aanpassingen zullen wel werken. Deze vindt je niet alleen hier, maar all over the internet. Windows (elke vorm) is nl ingesteld om standaard te werken met telefoonlijn en modem. Als je m voor kabelinternet wilt gebruiken kun je een paar instellingen veranderen. Ik zou je dan liever naar regedit.com, speedguide.com speedguide.net (tnx eMAeRCe) of winguides.com/registry laten gaan; dan weet je tenminste wat je aan het doen bent.

Het feit dat jou snelheid bijna verdubbeld is lijkt me logisch gezien meer te weiten aan verkeerde instellingen aan jou kant (en dan denk ik voornamelijk aan slechte proxy's and the like) - kijk voor de aardigheid eens onder je start>instellingen>configuratiescherm>internet opties>verbindingen>lan instellingen wat ze daar veranderd hebben.

Daarbij moet ik nog zeggen dat dit vele malen eerder is behandeld ([search=internet+snelheid+verbeteren]).

Maar mooi dat jij erbij geholpen bent. Probeer dan nu eens te achterhalen wat je eigenlijk gedaan hebt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SilentStorm op 02-02-2003 20:15 ]

Localhost is where the heart is

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Sport_Life

Solvitur ambulando

SilentStorm schreef op 02 February 2003 @ 19:53:

Ik zou je dan liever naar regedit.com, speedguide.com of winguides.com/registry laten gaan; dan weet je tenminste wat je aan het doen bent.
http://www.speedguide.net/ ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Sport_Life op 02-02-2003 19:57 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
ik heb weinig zin om dit uit te gaan zoeken maar ik weet wel dat het werkt dus.... !:)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Kwestie van goed je software instellen, ik haal hier altijd al m'n max. wanneer Chello dat toelaat :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

About:blank heet zoiets.
en zonder al die "tweaks" en "patches" haal ik met @home 496 dus voor mij geen tweaks

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:36

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > IT

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik heb voordat ik dit heb gedaan een speedtest gedaan op www.speedtest.nl (ik heb @home) toen haalde ik bij download een snelheid van 234 kb/s nu na alle regjes en patches en tweaks haalde ik op dezelde site 475 kb/s
Je verbinding is te tweaken maar een dergelijk verschil ligt absoluut niet aan die tweaks.
ligt hooguit aan:
1: je heb nu betere verbinding
2: tijdstip
3: speedtest.nl had problemen toen je teste, of had et toen druk, iets wat vaker gebeurd.
4. etc...

en ps: ipv moeilijk te doen kan je QoS ook weggooien uit je netwerk, stuk makkelijker :)

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 02-02-2003 20:21 ]

ma ma ma ma ma macron one

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Pffft wanneer leren mensen nou dat je verbinding niet sneller te maken is, die wordt in 99/100 gevallen afgeknepen bij je provider :X

offtopic:
Dit lijkt trouwens wel een beetje op spam met die link erbij :?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 09:19
Bij mij gaat het nu door die tweak 2x zo langzaam :/

tvw

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Topicstarter: Op die site was ook warez te vinden. En niet zo weinig ook.
Check aub over 5 min. je mail.

En zonder die site heeft dit topic weinig nut, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.