de laatste tijd lees ik hier op got veel topics van dat internet niet snel genoeg gaat en dit en dat.
ik weet een goeie site voor hele goede tweaks Warez! --> downloads hier kan een stuk 3 regjes downloaden om je i net te tweaken ook kan je als je @home hebt een speedpatch downloaden hiervoor.
ook nog wat andere tweakers zoals dit kan je doen.
op je internet explorer sneller op te laten starten kan je in je snelbalk menu je icoontje van internet explorer met je rechtermuisknop aan klikken en dan achter de hele regel -nohome zetten. als je dan i net explorer opstart krijg je een wit scherm maarja het scheelt iets in tijd.
ook nog een tweak is om bij windows xp start --> uitvoeren --> gpedit.msc in te typen.
en dan beheersjablonen --> netwerk --> Qospakketplanner aanklikken en dan bij
de reserveerbare bandbreedte beperken activeren en dan op 0% zetten.
ik heb voordat ik dit heb gedaan een speedtest gedaan op www.speedtest.nl (ik heb @home) toen haalde ik bij download een snelheid van 234 kb/s nu na alle regjes en patches en tweaks haalde ik op dezelde site 475 kb/s
dus misschien leuk voor de mensen om dit ook eens een keer te gaan proberen.
veel suc6.
laat ook even wat weten of jouw snelheid erop vooruit is gegaan !!!
ik weet een goeie site voor hele goede tweaks Warez! --> downloads hier kan een stuk 3 regjes downloaden om je i net te tweaken ook kan je als je @home hebt een speedpatch downloaden hiervoor.
ook nog wat andere tweakers zoals dit kan je doen.
op je internet explorer sneller op te laten starten kan je in je snelbalk menu je icoontje van internet explorer met je rechtermuisknop aan klikken en dan achter de hele regel -nohome zetten. als je dan i net explorer opstart krijg je een wit scherm maarja het scheelt iets in tijd.
ook nog een tweak is om bij windows xp start --> uitvoeren --> gpedit.msc in te typen.
en dan beheersjablonen --> netwerk --> Qospakketplanner aanklikken en dan bij
de reserveerbare bandbreedte beperken activeren en dan op 0% zetten.
ik heb voordat ik dit heb gedaan een speedtest gedaan op www.speedtest.nl (ik heb @home) toen haalde ik bij download een snelheid van 234 kb/s nu na alle regjes en patches en tweaks haalde ik op dezelde site 475 kb/s
dus misschien leuk voor de mensen om dit ook eens een keer te gaan proberen.
veel suc6.
laat ook even wat weten of jouw snelheid erop vooruit is gegaan !!!
[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 02-02-2003 20:46 ]