[dutchtone] t68i maar hoe zit het met opzeggen bij wijziging

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 02:21
Ik ben van plan om morgen een t68i te bestellen in combo met een allin 30 abo,
alle kosten (rembours etc derbij) komt het erop neer dat ik 32.50 betaal per maand (een jaar lang) en dat ik elke maand ook precies 32.50 € beltegoed krijg.
Nu heb ik nog een paar vragen die ik niet echt kan vinden.

* Moet je Sms appart betalen of gaat dat van dit "beltegoed" af?

* Je hoort veel over wijzigingen in bv abo kosten, en dat je dan je abo kan opzeggen. Stel na 5 maanden word het bellen ipv 0.15€ 0.16€ kan ik dan mijn abo opzeggen?

* Zijn er mensen die een t68i hebben en hier goede of juist hele slechte ervaringen mee hebben? Ik wil hem graag omdat er bluetooth op zit wat ik met mijn ipaq 3970 kan gebruiken om bv mail te sturen. (dat is mijn idee erachter)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
jackel7007 schreef op 02 February 2003 @ 19:26:
Ik ben van plan om morgen een t68i te bestellen in combo met een allin 30 abo,
alle kosten (rembours etc derbij) komt het erop neer dat ik 32.50 betaal per maand (een jaar lang) en dat ik elke maand ook precies 32.50 € beltegoed krijg.
Nu heb ik nog een paar vragen die ik niet echt kan vinden.

* Moet je Sms appart betalen of gaat dat van dit "beltegoed" af?Van de belbundel

* Je hoort veel over wijzigingen in bv abo kosten, en dat je dan je abo kan opzeggen. Stel na 5 maanden word het bellen ipv 0.15€ 0.16€ kan ik dan mijn abo opzeggen?Ja

* Zijn er mensen die een t68i hebben en hier goede of juist hele slechte ervaringen mee hebben? Ik wil hem graag omdat er bluetooth op zit wat ik met mijn ipaq 3970 kan gebruiken om bv mail te sturen. (dat is mijn idee erachter)

Zie: Review SonyEricsson T68i

Dit topic is gesloten.