Hoe werkt autoadjust bij een Iiyama p454?

Pagina: 1
Acties:

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Ik heb al een tijdje een Iiyama P454 HM903D.DT en ik ben er enorm tevreden mee. Maar nu had ik al ergens gelezen voordat ik deze monitor kocht dat er een autoadjust functie opzit. Maar ik kan hem nergens vinden. Niet in de handleiding, Google, www.Iiyama.com en de search natuurlijk.

Natuurlijk kan het zijn dat het er helemaal niet op zit en dan zou ik dat natuurlijk ook graag horen. En als het al een keer in een topic voorkwam en is opgelost zou ik graag een link ontvangen want zoals ik al zei is het me niet gelukt met de search.
Alvast bedankt _/-\o_

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Als je nog weet waar je het hebt gelezen zou je het daar op kunnen zoeken :P
Maar volgens mij gaf de search aardig wat resultaten: Zoeken op 'auto adjust'

The devil is in the details.

• ferdinand
Ja en zoals je ziet zit het vol met resultaten en ik heb er niks in kunnen vinden.

[ Voor 181% gewijzigd door ferdinand op 02-02-2003 21:52 ]

Verwijderd

De HM903D.DT is zover ik weet nog niet eens 2 jaar uit.
Ik heb hem ook (een Vision Master Pro 454 dus), maar er staat NIETS in de handleiding over "auto adjust".

• ferdinand
Jah, firepower, ik zat eerst te denken over de p451 maar die had zoveel problemen....Maar weet jij zeker dat het er niet op zit? Is daar een speciale reden voor? Misschien is het niet mogelijk met Aperture Grill?

Verwijderd

Het zit er echt niet op, anders had het wel in de handleiding gestaan. Ik heb het alleen ooit gezien op een Eizo monitor, maar daar werkte het niet grandioos. Het beeld was meestal niet gecentreerd, en helde naar achteren. Er moest ondanks de "auto adjust" toch nog van alles met de hand worden bijgesteld.
Pagina: 1