www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
heb ook een tijdje Mopy Fish gehad maar die ging niet dood
[google=Tamagotchi download]
* kamerplant denkt plotseling weer aan eigen Tamagotchi.
Voor 40 gulden zo'n ding gekocht, na een paar weken was m'n display kapot, net buiten de garantie

🌞🍃
gekregen bij een printer jaren trug
hp890 ? dacht ik
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Creatures 1 heb ik ook nog liggen, maar dat is niet zo leuk.
Dogz
Catz
Creatures
Wat voor je¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Anoniem: 29882
Volgens mij las ik laatst dat het 5-de deel uit de catz/dogz serie al uit is gekomen.
Idd
http://www.gamezone.com/gamesell/p20679.htm
http://www.pets.com
Demo-movie @ ftp://ftp.ubisoft.com/games/petz5/media/Petz5web.mov [4,77 MB]
Dogz 5
Publisher: Ubi Soft
Developer: Studio Mythos
ESRB: E
Media: Release Date
CD-ROM 11/18/2002
The Catz and Dogz, virtual Petz product lines have sold more than 2 million copies worldwide, while spawning a huge community of loyal Petz owners. Dogz and Catz live on your computer desktop, from little puppy-Dogz and kitty-Catz, you raise them as they grow, play, and learn together. When they grow up, many will start families of their own. Petz look to you for care, guidance and training. For every Petz you adopt, you'll get to sign an Adoption Pledge promising to be a good Petz owner. Make sure your Dogz and Catz get plenty of healthy food, exercise, playtime - and lots of love from you! Tasty Treatz are one way to reward your Petz for good behavior - just don't overdo it. Use the spray bottle to keep particularly naughty Petz in line. Your Petz will run away if they feel neglected. Please adopt only those Petz you're sure you want and take good care of them.
[ Voor 84% gewijzigd door StarLite op 02-02-2003 19:47 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Of gewoon dezeDeLaVega schreef op 02 februari 2003 @ 18:16:
Volgens mij is die downloadlink dood.
Probeer anders deze
http://www.mopyfish.net/
Juist, zoiets zoek ik! Morgen maar even kijken of ik het ergens kan "vinden".-=!ME!=- schreef op 02 February 2003 @ 19:43:
Ik heb Dogz² ooit in de winkel gekocht zelfs [is alweer lang geleden] en zelfs dogz² schopt elke tamagotchis kont
Volgens mij las ik laatst dat het 5-de deel uit de catz/dogz serie al uit is gekomen.
Idd
http://www.gamezone.com/gamesell/p20679.htm
http://www.pets.com
Demo-movie @ ftp://ftp.ubisoft.com/games/petz5/media/Petz5web.mov [4,77 MB]
Dogz 5
Publisher: Ubi Soft
Developer: Studio Mythos
ESRB: E
Media: Release Date
CD-ROM 11/18/2002
The first casualty in war is always the truth...
Die heb ik ook al gevonden, maar dat is idd helemaal niets. Ik denk dat Catz of Dogz leuker / beter is.Alpha-xp schreef op 02 februari 2003 @ 22:31:
http://www.kidsdomain.com/down/pc/tamagotchipc.html lelijk!! maar wel tamagotchi
Ik meen mij te herrineren dat mopy vroeger van hp was, en dat je punten kreeg voor elke keer dat je printte, nu zie ik echter nergen meer op www.mopyfish.net een HP logo staan.
Edit: toch wel, bij het installeren zie ik het HP logo staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Beatman op 02-02-2003 22:40 ]
pinocybermans schreef op 03 februari 2003 @ 02:11:
hoe heette dat ding ook al weer waar je tegen moest praten met zon blauwe vogel?
Anoniem: 58367
Ik had met Dogz² nooit problemen @ P100 en PII 333 qua stabiliteit. Is het niet een driver probleem oid¿Beatman schreef op 03 February 2003 @ 16:53:
Ik heb zojuist catz 3 en dogz twee geInstalleerd, maar die zijn hartstikke instabiel, ik zoek nog steeds een leuk huisdiertje voor je pc, het moet kunnen draaien op een Pentium 200 Mhz.
\o/
Idd Tamagochi/screenmate idee, maar ja dat was gewoon meer een leuk geintje/speeltje voor tussendoor. Je hebt/had ook nog Creatures wat toen al behoorlijk uitgebreider was.
Trouwens 'leuke' syteemeisen:
- 80386 processor of beter
- minimaal 4 Mb geheugen
- ca 6 Mb HD-ruimte
- Win 3.1 of '95
Gekopieerd in de tijd van de eerste CD branders... dat schopte toen echt kont.
Wij hadden Catz draaien op een P120, 8 MB onder Win 3.11 en dat liep perfect.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Gebruik t nu nooit meer maar was toen wel geinig
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
volgens mij bedoel je finfin (on teo, the magic planet) die heb ik ooit ook nog eens gehad.cybermans schreef op 03 February 2003 @ 02:11:
hoe heette dat ding ook al weer waar je tegen moest praten met zon blauwe vogel?
Je kon het beestje aaien/eten en drinken geven/laten spelen/straffen , maar je hoefde er niet de heel tijd mee bezig te zijn (het beestje vermaakte zichzelf ook wel).
Ik denk alleen niet dat het nog ergens in een winkel te vinden is dus je zult op internet moeten zoeken.
Misschien vind je zo ook nog wel wat van je gading: [google=screenmates] (zijn meestal wat simpeler)
[ Voor 5% gewijzigd door Sassie op 04-02-2003 12:25 ]
Dat had Dogz²volgens mij wel, bij de nieuwere delen heb ik het nog iet gezien [@ filmpjes/screenshots]BitByter schreef op 04 February 2003 @ 02:07:
ik zoek eik gewoon een soort hondje, dat af en toe ineens op je desktop verschijnt die om aandacht vraagt, dat je die ff met je cursor moet aaien etc, en dattie dan weer ff 10 minuten (of in te stellen tijd) tevreden is
\o/
Signature?
Finfin kan ik nergens meer vinden.
heb het hier liggen.. ooit es gekocht voor 2 piek.. mischien dat je lokale bart smit/intertoys/toys'r us je verder kan helpen
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Hoe heet dat spel? Misschien ga ik morgen dan even kijken.H3llsing schreef op 04 February 2003 @ 23:00:
er is ook gewoon een officeel tamagotchi spel voor de pc.
heb het hier liggen.. ooit es gekocht voor 2 piek.. mischien dat je lokale bart smit/intertoys/toys'r us je verder kan helpen
Anoniem: 52384
Anoniem: 70097