De 2.15 van Logitech iTouch zorgt ervoor dat mijn systeem zeer traag afsluit. De-installatie van deze software zorgt voor perfecte shutdowns, en installatie zorgt voor problemen. Zijn er mensen met dezelfde problemen?
hey, daar heb ik ook last van 
bij elke versie van die software
heb het maar verwijdert
bij elke versie van die software
heb het maar verwijdert
Ik heb er helemaal geen problemen mee!
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
ik moest ook PS/2 gaan gebruiken omdat USB steeds uitvielShedman schreef op 03 February 2003 @ 21:47:
(maar zal wel met mobo te maken hebben)
maar wat gebruik jij?
USB of PS/2?
en welke versie van iTouch gebruik je?
Heb het zelfde, ff itouch killen dan pc uit gaat wel goed. Wacht al tijdje op een nieuwe versie maar helaas
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Ah, ik had al een keer opgevangen dat het hier aan kon liggen. Hmmm, ik zal eens testen of het daardoor komt dat mijn systeem echt pas na 1 minuut ofzo afsluit.
Arrived anxious, left bored
Hey komt dat door iTouch dan 
Ik heb dit sinds deze installatie pas ... vorige keer dat ik mn PC installeerde werkte t wel goed
Mn PC is hardstike vlot enzo alleen dat afsluiten ... duurt veel te lang ...
Wil iTouch alleen niet kwijt. Zijn er geen andere oplossingen? (een versie die geen vertrageing veroorzaakt wellicht?)
Ik heb dit sinds deze installatie pas ... vorige keer dat ik mn PC installeerde werkte t wel goed
Mn PC is hardstike vlot enzo alleen dat afsluiten ... duurt veel te lang ...
Wil iTouch alleen niet kwijt. Zijn er geen andere oplossingen? (een versie die geen vertrageing veroorzaakt wellicht?)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
heb precies t zelfde maar: iTouch 2.10 werkt wel perfect 
Dus ik draai nu gewoon 2.10 maakt kwa functionaltiteit volgens mij ook geen kont uit.
BTW: als je 2.15 afsluit voordat je windows afsluit gaat het allemaal ook gewoon vlotjes.
Dus ik draai nu gewoon 2.10 maakt kwa functionaltiteit volgens mij ook geen kont uit.
BTW: als je 2.15 afsluit voordat je windows afsluit gaat het allemaal ook gewoon vlotjes.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 00:53 ]
Geen last van.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Zullen we maar over een oplossing gaan nadenken, ipv melden of je wel of niet last van dit probleem hebt
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
ja, maar dat handmatig afsluiten/killen voor het afsluiten van windows is ook zo omslachtigVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 00:52:
dat moet toch gewoon goed kunnen gaan zonder vertraging
vraagje, bij mij doet de scrollknop het sinds de installatie van iTouch 2.15 het ook niet meer, en zelfs na de de-installatie ook niet meer. Kan dat ook hieraan liggen?
edit:
soms doet hij het trouwens wel....
soms doet hij het trouwens wel....
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-02-2003 18:33 ]
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Iemand enig idee waar ik iTouch 2.10 kan downloaden? Zoeken op google leverde niks op en de site van logitech ook niet (daar staat alleen de nieuwste versie).Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 00:52:
Verwijderd
als je wilt dat XP snel afsluit, dan kun je net zo goed de CurrentControlSet in je registry aanpassen. Deze staat standaard op 20000, maak hier 2000 van en dan gaat ie als een speer. Als je hem op 200 zet, heb je de kans dat ie instellingen niet onthoud... Dan heb je ook geen last meer van je iTouch met afsluiten
Ja maar het probleem ligt dus bij de iTouch software. 2.15 heb ik net gedeinstalleerd en Windows XP sluit af als een speer maar ik kan niet zonder mijn winamp controls
En aangezien 2.10 probleemloos schijnt te werken wil ik die wel installeren maar kan ehm nergens vinden...
Hmmm op de ftp van logitecht staat alleen 1.83 , 2.13 en 2.15
Laat ik 2.13 maar eens proberen. Er staat ook een patch maar er staat niet bij waarvoor
Laat ik 2.13 maar eens proberen. Er staat ook een patch maar er staat niet bij waarvoor
[ Voor 23% gewijzigd door Puck op 05-02-2003 19:09 ]
Verwijderd
ik ook niet vreemd...Shedman schreef op 03 February 2003 @ 21:47:
is dat niet perongeluk een patch die ik zoek? omdat mijn volume wieljte altijd zo traag gaat.. ( bij iedereen volgens mij met een niet draadloze versie... ik geef er een jengel aan en het geluid gaat me dan veels te langszaam zachter)PuCK schreef op 05 February 2003 @ 19:03:
Ja maar het probleem ligt dus bij de iTouch software. 2.15 heb ik net gedeinstalleerd en Windows XP sluit af als een speer maar ik kan niet zonder mijn winamp controlsEn aangezien 2.10 probleemloos schijnt te werken wil ik die wel installeren maar kan ehm nergens vinden...
https://wren.co/join/Devian
Ik heb net 2.13 geinstalleerd en die werkt wel gewoon goed. Bij de mensen die hier geen problemen mee hebben trouwens, hebben die het toetsenbord via USB of gewoon keyboard poort? Mischien dat het hieraan ligt 
Voor de mensen met problemen, installeer 2.13:
2.13 Engels
2.13 Nederlands
2.13 Engels
2.13 Nederlands
Ik zou het niet weten, want er staat niks bij die patchDevian schreef op 05 februari 2003 @ 19:15:
[...]
is dat niet perongeluk een patch die ik zoek? omdat mijn volume wieljte altijd zo traag gaat.. ( bij iedereen volgens mij met een niet draadloze versie... ik geef er een jengel aan en het geluid gaat me dan veels te langszaam zachter)
Dit is de link:
iTouch patch
Verwijderd
Ik heb denk ik een oplossing voor dit lange afsluitprobleem... ik zie dat er al eerder een verwijzing naar is gemaakt. Maar goed...
Je moet gewoon versie 2.13 installeren. Die is hier te vinden:
Engels: ftp://ftp.logitech.com/pu...oards/itouch/it213enu.exe
Nederlands: ftp://ftp.logitech.com/pu...oards/itouch/it213nld.exe
En als je dan nog wil dat winamp 3 het gaat werken dan moet je gewoon in de ini file een regel toevoegen. de ini file kun je vinden in: C:\Program files\Logitech\iTouch\players.ini
regel: Wa3=key,Studio.exe,BaseWindow_RootWnd,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp3
Als je dit allemaal doet moet alles weer razend snel werken. Teminste bij mij wel.
En als je dan nog wil dat winamp 3 het gaat werken dan moet je gewoon in de ini file een regel toevoegen. de ini file kun je vinden in: C:\Program files\Logitech\iTouch\players.ini
Als je dit allemaal doet moet alles weer razend snel werken. Teminste bij mij wel.
Mijn keyboard hangt aan de PS/2 aansluiting.PuCK schreef op 05 February 2003 @ 19:19:
Ik heb net 2.13 geinstalleerd en die werkt wel gewoon goed. Bij de mensen die hier geen problemen mee hebben trouwens, hebben die het toetsenbord via USB of gewoon keyboard poort? Mischien dat het hieraan ligt
2.13 Engels
2.13 Nederlands
He who controls the Spice, controls the Universe.
Zoiets dacht ik dus alMST_Morpheus schreef op 06 februari 2003 @ 19:49:
[...]
Mijn keyboard hangt aan de PS/2 aansluiting.
Verwijderd
heya,Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 18:02:
Ik heb denk ik een oplossing voor dit lange afsluitprobleem... ik zie dat er al eerder een verwijzing naar is gemaakt. Maar goed...
het is al tijdje geleden dat dit toppic gestart is maar heb je misschien die versie van 2.13 nog? zou je hem willen mailen maar acoustic@quicknet.nl? thx
Mark
Probeer anders een te [google=it213enu.exe]. Je kan dan bij DriverGuide (na gratis registratie) het programma alsnog downloaden
Rafe schreef op 03 oktober 2003 @ 15:56:
(na gratis registratie)
driverguide.com gebruik hiervoor user/pass drivers/all.
[ Voor 8% gewijzigd door blackd op 03-10-2003 16:31 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
darn 2e pagina gemist, soz
[ Voor 87% gewijzigd door lex op 11-12-2003 12:54 ]
Pagina: 1