[Encore 4.5] dll error onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Hallo,

Ik heb een probleempje met het programmatje GVOX Encore 4.5 onder Windows XP op een laptop. Het programma is 32 bit inmiddels en werkt op andere pc's perfect onder W2k en XP, maar op deze Compaq Laptop niet.

Hij geeft bij het opstarten van het programma de volgende foutmelding:

"Cannot initialize MIDI DLLs"

Ik kan alleen ok klikken, en dan sluit ie het programma af :(

Deze Compaq Presario 1700 serie laptop heeft een geïntegreerde SoundMax geluidskaart en bij de instellingen voor MIDI-playback kan ik kiezen uit:

- Microsoft GS Wavetable-software
- Staccato Systems Synthcore 1.2

Met geen van beide wil ie Encore opstarten en komt ie telkens met bovenstaande melding.

Heeft iemand ervaring met dit programma onder XP op een laptop of weet iemand waar ik eens naar kan kijken om het MIDI gebeuren aan de praat te krijgen? MIDI-playback via WinAMP gaat wel goed op deze laptop, dus het lijkt sterk aan het programma Encore zelf te liggen.

Iemand een idee?

• MinddiggerNL
Niemand een idee? Ik geloof dat het programma vrij weinig gebruikt wordt, maar er is toch vast wel iemand die iets dergelijks al eens met een ander proggie gehad heeft?

• MinddiggerNL
Hallo....heeft er werkelijk niemand enig idee waar ik naar kan kijken om dit programma op de laptop aan de praat te krijgen? Heb ik eindelijk de XP versie van Encore, doet ie het nog niet op het apparaat waarvoor het bedoeld was! :(

• MinddiggerNL
Ik wil dit toch nog even onder de aandacht brengen als jullie het niet erg vinden. Ik kom er nog altijd niet uit hoe ik dit evt. kan oplossen. Kan iemand mij misschien nog wat suggesties doen?