Toon posts:

Cooler (spire) en case vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zijn deze coolers (voor me pIII 700 over te clocken:

Spire 5D17B3
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/5d17b3_small.jpg

en de Spire 5D21B3
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/5d21b3.gif

en mijn tweede vraag is:

Welke kast is dit? Volgens mij is het een aopen kast aan de voetjes te zien maar heb op de aopen site gekeken en heb er geen gezien met de voorkant zo rond afgewerkt :] of heeft degene dit zelf gedaan?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.feenstra15/Moooi.jpg

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 11:33
Die koelers zijn wel goed heb ze getest op een duron goede resultaten (met de onderste dan bovenste niet getest)

Die kast is Aopen hx08

Verwijderd

Topicstarter
Verhip! idd de hx08!!! lol wat kan een kast veranderen zeg ;]

Heb je nog wat resultaten voor me?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 11:33
resultaten ->
edit:
Url verwijderd!

Euh dit is SPAM, dat mag niet en al helemaal niet op "mijn" deel van het forum. Beschouw dit als een waarschuwing, ik zal je bij een volgende overtreding dan ook bannen.

Verwijderd

Topicstarter
Monteren is dat beetje easy?

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:42
Het is een AOpen alleen is het een echte prutkast. De aan/uit knop heb ik al 3x vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Tjah ik hoor heel veel verschillende reacties.

De 1 zegt aopen roeld.. De ander zegt aopen is klote.

Eerst zat ik aan addtronics te denken maar hoorde van 3 mensen dat ze nieteens zo stevig zijn..

Jij misschien net pech met je aanknop? :]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:18

botoo

💀 too old to die young

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Welke kast is dit? Volgens mij is het een aopen kast aan de voetjes te zien maar heb op de aopen site gekeken en heb er geen gezien met de voorkant zo rond afgewerkt :] of heeft degene dit zelf gedaan?[/quote]Waarom vraag je het niet aan hem? z'n nick staat op de zijkant, en hij komt ook op GoT :)
<font color=red>*search*</font>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Rofl ik d8 dat hij van virtual hideout was ;}

Verwijderd

Topicstarter
Kan hem niet vinden :( hij heeft geen mail of icq :(

Verwijderd

Topicstarter
/me slaps botoo ;p

Heb jij zijn icq? :]

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Riep iemand? :)

Kast is idd hx08. Ik vind het een lekkere kast, goed afgewerkt en mooi ontwerp van het frontje. De rest (airflow enzo) kan je zelf allemaal maken ;)
Maar hx08 is goed uitgangspunt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog meer fotos? :)

Wat is je icq? of kan je mij adden? 41505996

• Hellfire
  • Niet online
ja meer foto's hier

people.zeelandnet.nl/eberg/newcase

heb nog meer foto's maar moet ik nog ontwikkelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Lol de zijkant is blauw, ik zou toch zegge op de foto hierboven dat ie donkergrijs is :]

Verwijderd

Topicstarter
Maar hellfire dat ding met die knopjes voorop.. Waar heb je die gehaald? of hoe heb je die gemaakt?

Verwijderd

die heeft ie natuurlijk zelf gemaakt ... hij is een TWEAKER hoor ... :-)

Verwijderd

als je wilt weten hoe ...

www.fanbus.com

Verwijderd

Topicstarter
tnx ik ga ff kijken!

• Hellfire
  • Niet online
Ik heb geen id of dat hetzelfde is hoor, heb het gewoon zelf uit mijn hoofd gedaan.

De ledjes die boven een schakelaar zitten gaan aan als de schakelaar 'aan' staat. De ledjes die ertussen zitten staan altijd aan. Ze zijn als ze uitstaan helder, als ze aan zijn blauw.

Verwijderd

Topicstarter
Hellfire zou je me op icq willen adden?

Wil ook zoiets wat jij hebt daar. Dat is mooier dan schakel knopjes van die zilere pinnetjes noem ik het maar.

• Daan
  • Laatst online: 21:10
Zeg HellFire.. hebbie ook een ICQ# of email adres?

If so.. 34034910 / dgeerdink@hotmail.com.
Thanks.. :).

Verwijderd

Het is geen Aopen kast. Deze kast is bij Mycom te koop. Check dus even de prijslijst van mycom. Ik heb deze kast ook en ik moet zeggen dat het best een mooie kast is ware het niet dat er een aantal zaken niet goed gefabriceerd zijn. Met name de aan en uit knop is gammel. Daarnaast zijn de schroeven om de harddisk bracket te verwijderen (voor inbouw harddisk) moeilijk te vinden en moeilijk los te schroeven (je kan er niet goed bij). Voor de rest een prima kast.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 12:39
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 19:58 schreef hobcat het volgende:
Het is geen Aopen kast. Deze kast is bij Mycom te koop. Check dus even de prijslijst van mycom. Ik heb deze kast ook en ik moet zeggen dat het best een mooie kast is ware het niet dat er een aantal zaken niet goed gefabriceerd zijn. Met name de aan en uit knop is gammel. Daarnaast zijn de schroeven om de harddisk bracket te verwijderen (voor inbouw harddisk) moeilijk te vinden en moeilijk los te schroeven (je kan er niet goed bij). Voor de rest een prima kast.[/quote]Nou, dan kan Mycom goed kopieren, want dit is gewoon een A-Open kastje, tenminste als ik die foto's vergelijk met mijn eigen kast.... :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Hobcat het is een aopen kast hoor :] heb het ff nagekeken :]

Het is iig geen inwin kast die jij denkik bedoelt

• Daan
Yep tis toch echt wel een AOpen HX-08.
Heb er zelf hier één naast me staan dus nee, dat heb ik wel goed.. :).

En het is geen brakke kast.
Ik vind em toevallig heel fijn... :).

Verwijderd

Topicstarter
Tjah van veel mensen hoor ik dat je dingen moet ombuigen om alles goed erin te krijgen en van de ander hoor ik dat het een toppie kast is :]

ps Phreak
/me is bijna klar, nog 2 spiekbriefjes maken ;pp

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 19:58 schreef hobcat het volgende:
Het is geen Aopen kast. Deze kast is bij Mycom te koop. Check dus even de prijslijst van mycom. Ik heb deze kast ook en ik moet zeggen dat het best een mooie kast is ware het niet dat er een aantal zaken niet goed gefabriceerd zijn. Met name de aan en uit knop is gammel. Daarnaast zijn de schroeven om de harddisk bracket te verwijderen (voor inbouw harddisk) moeilijk te vinden en moeilijk los te schroeven (je kan er niet goed bij). Voor de rest een prima kast.[/quote]Tjong.. www.aopen.nl :)

Maarueh kickass kast..zoiets meenemen naar een lan :) je maakt de blits *D
Maarueh waarmee kan je een systeemkast spuiten trouwens..?

Verwijderd

Topicstarter
Neem aan gewoon met graffity spuitbussen :)

Zijn 8 piek per stuk en blijft ook goed zitten...

Of ga naar de goede verfhandel of doe het zelf zaak die hebben het ook wel

Bij ons zit een zaak die heet Gij of Gei en die hebben dat spul.

Verwijderd

yep, toen ik hier onder mijn bureau keek zag ik ook de HX08.

Hij ziet er precies hetzelfde uit alleen nog niet opgeschilderd.

Als ie af is kun je hem ook zien op VH :)

Verwijderd

Topicstarter
OP vh staan soms ook echt krotten ;]

mja :)

Verwijderd

Ik heb ook zo'n HX-08. En het is geen crap! Wel retezwaar, zal wel omdat ie gepantserd is ofzo ;).
Naar LAN-parties meeslepen is vragen om een hernia. Of je moet zo'n "coole trendy" XXL case bag gebruiken. Dan wel twee, of je loopt nog zo scheef als iets.
Zijn alle tweakers zo handig? Kan er dan eens eentje bij mij langskomen? Ff aan mijn case timmeren.

Verwijderd

Topicstarter
Een case bag? een tas? ;) of gewoon handvat eraan?

Wat ik waarschijnlijk ga doen is een handvat bovenaan maken en wieltjes eronder
dus je sleept hem aan het handvat mee en hij rijd :D!

Verwijderd

Topicstarter
Mja moet wel stevig bevestigd worden zoon handvat, met beugels enzo... Niet 2 schroefjes :}

Verwijderd

Die bovenste koeler:

TERING DING!

Het is een core vreter.....zodra je hem ook maar iets minder dan perfect opdoet heb je een core die aan 2 kanten afgerond is...en doet je proc het dus niet meer!!!!!

AFRADER!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Die onderste is zelfde alleen andere kleur en die gaat tot de 1.5 ghz

Welke raad jij dan aan? Een echte orb?

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Binnenkort komt er nog een case bij die gebaseerd is op een aantal ontwerp-onderdelen van de case van Hellfire :) .

Het is de bedoeling dat ik ook samen met Hellfire binnenkort een site op ga zetten over het ontstaan van onze case-mods.

Verwijderd

Topicstarter
Mag je mijn kast erbij zette :]
word ook zoiets zoals hellfire

Heb al een maand een tekening in me pc staan van hoe ik het wil :] lijk wel alsof hellfire en ik dezelfde ideeen hadden :]

Ik had ook naam + ruit al in gedachten enzo :]

nu zie ik een echt resultaat en is fucking mooi ;]

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Ow? show me tha drawing then.. ben benieuwd

(in mijn case heb ik trouwens niet mijn nick verwerkt)

Verwijderd

Topicstarter
Zal um morgen wel ff uploaden.

Moet je wel ff autocad installen

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12-2025
Hellfire, Coole kast man!! 8-)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Verwijderd

Topicstarter
lmd 1 van de mooiste kassies die ik gezien heb :]

Verwijderd

Inderdaad, die Mycom kasten zijn van Inwin en dit is heel zeker een Aopen HX-08.
Die goudkleurige spire Koeler heb ik wel ervaring mee, is een goed ding voor weinig geld. De prestaties zijn goed en hij is nog stil ook. Je moet met een PIII 700 tamelijk eenvoudig de 933 kunnen halen.

• Hellfire
  • Niet online
Alchemy, moet je die tekening nog maken? >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja :)

nee kan hem niemeer vinden :( denk dat ik hem onder me documenten heb staan ofzo }:O

als ik hem vind post ik hem alsnog ff

Verwijderd

Die tweede cooler heb ik, de Spire 5D21B3.

M'n duron600 loopt op 850, met een voltage van 1,648 (cpu default).8-)

De temp is 54 graden.

edit: dat is met }:O

Verwijderd

Topicstarter
En heb jij er geen problemen mee?

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 15:55 schreef Alchemy het volgende:
En heb jij er geen problemen mee?
nee. loopt prima.
Ik had eerst een CoolerMaster DP5-5H51, en die koelt ongeveer hetzelfde.
Maar de spire is wat stiller, en aangezien ik 's nachts vaak aan het downloaden ben, gaat mijn voorkeur uit naar de Spire.

Verwijderd

Je hebt wel gelijk dat je hem er erg voorzichtig op moet zetten. hij past niet op die stukjes vilt die je processor moeten beschermen dus hij ligt meteen bovenop je CPU. Als je dan niet voorzichtig te werk gaat kun je schade aanrichten ja.

Vind dat ze op die processor wel een stikker hadden mogen plakken met die waarschuwing erop. Verder doet ie perfect waar ie voor gemaat is : koelen

Verwijderd

Topicstarter
Das wel kut straks mol je je cpu door zoon cooler >:(

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 19:30 schreef Alchemy het volgende:
Das wel kut straks mol je je cpu door zoon cooler >:(
Valt best mee hoor. Ik heb h'm er al drie keer opnieuw opgezet, maar dat is geen enkel probleem.
Je moet gewoon op de ventilator duwen (zoals mijn huisgenoot deed *D) want dat gaat de koeler kapot! ;)

Wat je wel moet doen is met de vingers van 1 hand de koeler stevig op de proc. duwen, en met de andere hand het klipje vastzetten.

• Daan
Ik heb een Chrome Orb en hij breekt ook wel heeeele kleine stukjes af van mijn core maar goed, hij draait nog steeds op 950.. fier en vrolijk *D.

Verwijderd

Topicstarter
Mja heb liever geen afbreek gedoe ;)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb idd. ook liever geen afbreek gedoe, maar een alfa delta combo was toch goed? en wat kost dat? en wat kost die 2e spire?

Verwijderd

Die tweede spire kost fl 33,- bij www.ned-cool.nl

Er komen dan natuurlijk nog fl 25,-verzendkosten overheen.

Verwijderd

Om precies te zijn het is de AOpen HX08>:)
Pagina: 1