Wij hebben zo'n 5 jaar geleden ISDN van KPN aangeschaft, toen gelijk met een pc die beschikte over isdn modem etc. We gebruikten toen 2 nummers; 1 van de telefoon en 1 voor de computer; het internet.
Het isdn hadden we toendertijd helemaal aan laten leggen door een monteur, incl het toewijzen van de nummers.
Maar nu hebben we een half jaar geleden ADSL van KPN (ISDN versie) gekocht en om dan toch van de ISDN gebruik te kunnen maken willen we nu de fax, de telefoon binnenshuis en de telefoon van het kantoor een eigen nummer toewijzen.
De boekjes van ISDN zijn we kwijtgeraakt, ook het type, op het ISDN kastje staat het volgende: "NT1 Model S1" en eronder staat: "S42024-A260-C205".
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nummers toewijs aan de telefoons ?
Alvast bedankt
Het isdn hadden we toendertijd helemaal aan laten leggen door een monteur, incl het toewijzen van de nummers.
Maar nu hebben we een half jaar geleden ADSL van KPN (ISDN versie) gekocht en om dan toch van de ISDN gebruik te kunnen maken willen we nu de fax, de telefoon binnenshuis en de telefoon van het kantoor een eigen nummer toewijzen.
De boekjes van ISDN zijn we kwijtgeraakt, ook het type, op het ISDN kastje staat het volgende: "NT1 Model S1" en eronder staat: "S42024-A260-C205".
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nummers toewijs aan de telefoons ?
Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 02-02-2003 15:38 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1