Wat doen we als ontwerp voor 't keycord? ik dacht aan zoiets:
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ja kan, of gewoon Dutch Power Cows in een bep. lettertype en daarachter da koeitje!
eerst maar eens een ontwerp zien, dan weet ik ook pas of ik interresse heb in zo'n ding
Van klussen krijg je grijze haren
Helemaal mee eens, eerst goed ontwerp en dan misschien kopenfenrir schreef op 02 February 2003 @ 15:41:
eerst maar eens een ontwerp zien, dan weet ik ook pas of ik interresse heb in zo'n ding
Leuk voor de verzameling
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
eerst idd een ontwerp en een prijsinschatting want ik ben wel fanaat maar me portomonaie is niet zo gevuld (en niet gaan zeiken als er een spelfout inzit)
One vote for My here!My schreef op 02 februari 2003 @ 16:51:
Ik vind keycords stom... doe mij maar een t-shirt
Helemaal mee eens.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Precies... nu kan ik wel zeggen: jah ik neem er 2349, maar yaa, als die dingen dan duur blijken te zijn en er dan niet leuk uit komen te zien kan ik alsnog nix kopen en dan blijven jullie toch zitten met die dingen... dus liever eerst meer duidelijkheid, dan pas poll.cybermans schreef op 02 februari 2003 @ 17:55:
eerst idd een ontwerp en een prijsinschatting want ik ben wel fanaat maar me portomonaie is niet zo gevuld (en niet gaan zeiken als er een spelfout inzit)
Zelfde verhaal als bij de t-shirts eigenlijk.
Doe mij maar geen keycord 
Zoals My al zei t-shirts zijn veel beter!
[ Voor 44% gewijzigd door _WgV_ op 02-02-2003 20:04 ]
#StopBurningStuff
Of post gewoon nix_WgV_ schreef op 02 February 2003 @ 20:03:
Doe mij maar geen keycord
Maar goed... dat verschilt per persoon... ik vind een combinatie van beide wel cool (lees: nerd
keycord? Spijt me zeer, maar daar doe ik niet aan mee.
Een t-shirt is ook veel leuker
Een t-shirt is ook veel leuker
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Dus en een keycord (al is het maar om weg te geven aan iemand die die dingen wel draagt of aan de muur te hangen) en een t-shirt
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Nah, ongeveer 115 mensen pas
Snog ni zoveel he
Zal nog kijken of ik nog wat reclame kan make voor zo'n ding
woops, nee, sjit, verkeerd geteld... het zijn er 80
Ik ook, en 3 vrienden ook... Kom op GoT'ters/DPC'ers... beetje meer enthousiasme graagVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 17:42:
hoewel veel mensen het een belachelijk ding vinden wil ik er errug graag een.
Nou, ik ga eens kijken hoeveel jullie er nu al willen hebben :
133 stuks al!
Gaat lekka!
133 stuks al!
Gaat lekka!
wat gaat zo'n ding nu kosten???
en wordt het een versie met een klip of niet???
* fenrir weet nog steeds niet voor wat voor keycord die poll nu precies is...............
en wordt het een versie met een klip of niet???
* fenrir weet nog steeds niet voor wat voor keycord die poll nu precies is...............
Van klussen krijg je grijze haren
Pagina: 1