Toon posts:

Color Conversion problem-RGB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg er nu echt genoeg van! Ik heb overal gezocht maar ik kan niets vinden. Ik heb een probleem met video's (mpg, avi, divx, xvid) af te spelen. Bij BSplayer krijg ik een error dat mijn Display hardware (Geforce DDR) geen color conversion support en hij gaat naar RGB mode. In fullscreen krijg je dan een flikkerend beeld. Hij doet hetzelfde met ander players zoals MediaPlayer 9. Heeft iemand een oplossing. Hij deed dit trouwens na ik een homevideo aan het converten was met pinnacle en hij was gecrashed.

Bedankt

Jorbo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 15:34 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Wees veel duidelijker. Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen (bv programma opnieuw geinstalleerd, of videokaart herinstalleren) en geef veel meer info over je systeem (welk OS draai je bijvoorbeeld)?

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het iets simples zou zijn maar ja.
Ik heb meerdere soorten drivers geinstalleerd(NVIDIA en ASUS), directX 9 en Divx5.02 en Nimo en zoooo veel meer maar hij wil niet!

OS - WINXP
VIDEO - Asus v6800 DDR
CPU - Athlon 1400

Maakt niet uit wat voor hardware ik heb want het moet gewoon 1 simpel filetje zijn die er niet is.

Ik hoop dat iemand dit eerder heeft gehad en een oplossing weet!!!

Bedankt voor de moeite

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand dit eerder meegemaakt?

Jammer

• Pollewob
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niemand een idee!!

• Stefke
  • Laatst online: 13-08 19:58
Hier hetzelfde probleem (bij mijn broer dan). Ook geen enkele oplossing die werkt. Overal laatste drivers voor, en diverse codecs uitgeprobeerd.

PII333 met GF2mx.
Pagina: 1