Toon posts:

[CRT] Flat met aquarium ervoor...

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net terug van de V&D, heb de samsung die ik gister daar gekocht heb terug gegeven en mn geld terug gekregen. Het was een Samsung 753 DFX, in de winkel zag ie er wel aardig uit, maar toen ik em thuis kritisch bekeek (en daar ben ik goed in :7 ) viel ie me behoorlijk tegen.

Allereerst was ie dus helemaal niet flat (en dat terwijl ik dat nog aan de verkoper vroeg :( ). Ten tweede zoog de resolutie/frequentie behoorlijk, met maar maximaal 86 Hz. En het leek alsof het beeld een T-shirt aan de waslijn was, aan de punten opgehangen. Maar het toppunt was toch wel dat de linkerhoek van het beeld groen was! Niets van dit alles werd beter met het '(brakke) in-monitor' menu.

Geen samsung 753 DFX voor mij meer. Toch vind ik het vreemd, want ik heb van vele sites begrepen dat Samsung mooie schermen maakt. Ik zit er over te denken maar een Samsung 757 MB te kopen omdat daar iig de frequenties van een stuk beter zijn, maar hoe kom ik er achter of dat ding wel helemaal flat is? (kopen moet via internet)

Het liefst zou ik natuurlijk een TFT kopen, maar dat is nou eenmaal te duur.

Bedankt alvast!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Van de monitor die je noemt zijn genoeg reviews te vinden, lees er daar een aantal van en je weet of het een beetje goede monitor is. Met wat zoeken en kijken naar de specs op de site van Samsung kan je uitzoeken of de monitor idd 100% plat is, en desnoods vraag je dat voordat je hem koopt aan de internetshop. Succes :)

Dit topic is gesloten.