logitech z640+asus p4t533-c

Pagina: 1
Acties:

• robw
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07-2025
1 vraag maar, kan ik deze luidspreker set op mijn mobo aansluiten?
er zit nl. onboard sound op en bij funprice zeiden ze dat dat niet mogelijk is omdat het geen 5.1 sound is.

ik heb op mobo 1 uitgang line out,1 line in en 1 headphone ofzo.
wel zit er een spdif stekker bij maar die heb ik niet gemonteerd.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dat kan je aansluiten, alleen heb je dan maar geluid uit twee speakers. Aan die SP/Dif heb je niets omdat die speakerset die ingang niet heeft. Gewoon een simpel 5.1 kaartje kopen en dan kan je het aansluiten

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• E_RaZoR
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deze luidsprekerset kun je wel aansluiten op de p4t533-c. Er zit een Realtek AC97 geluidschipset op. Als je hiervoor de Realtek drivers (nieuwste: A3.38) installeert, dan verschijnt er in het control panel 'Sound Effect Manager'. Onder het tabblad Speaker Configuration kun je '6-channel mode for 5.1 speaker output' selecteren waarmee de line-in connector de rear speaker output wordt en de mic-in connector de center/subwoofer speaker output.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

E_RaZoR schreef op 02 februari 2003 @ 15:00:
Deze luidsprekerset kun je wel aansluiten op de p4t533-c. Er zit een Realtek AC97 geluidschipset op. Als je hiervoor de Realtek drivers (nieuwste: A3.38) installeert, dan verschijnt er in het control panel 'Sound Effect Manager'. Onder het tabblad Speaker Configuration kun je '6-channel mode for 5.1 speaker output' selecteren waarmee de line-in connector de rear speaker output wordt en de mic-in connector de center/subwoofer speaker output.
This dan wel jmmr dat je het verlies van de line in/mic-in voor lief zal moeten nemen. Een gewone simpele 5.1 card is een beter alternatief.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• robw
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07-2025
daar heb ik zelf geen problemen mee met verlies van die 2 ingangen aangezien ik die toch niet gebruik.

wat voor mij belangrijkst is is dat het ook daadwerkelijk gaat werken,dat ik geluid uit alle speakers krijg.

dus het kan wel degelijk?
bedankt voor replies