Als ik me pc opstart begint me beeld onwijs te flikkeren, om de zoveel tijd flikkert ie heel even naar zwart beeld, dit gebeurt geheel random, dus dan doet ie het 2 minuten niet en dan in ene 10x achter mekaar.
Lijkt wel alsof heel ff, halve seconde het beeld wegvalt, zwaar klote
Ook flitsen er vaak kleine streepjes door het beeld, klein, valt weinig op.
Het gebeurt alleen als je boven 256 kleuren zit, in dos of in save mode knippert ie niet.
Ook lijkt het alsof hij vooral gaat flikkeren als er veel (donkerder) blauw in beeld is, heel vaag.
Na ongeveer 10 minuten na starten heeft ie er geen last meer van
Alsof ie dan opgewarmd is ofzo ...
Relevante specs:
- Hercules Geforce 2 GTS pro 64mb ddr
- LG FLatron 795ft+
- ECS k7s6a
Maar weet bijna zeker dat het bij me videokaart ligt.
Ik weet zeker dat het niet aan me beeldscherm ligt, ook al getest op andere pc's.
Ik heb ook al zo'n beetje alle detonator drivers op de planeet geprobeerd, het maakt niets uit welke je installeert.
Ik heb zitten kloten met resolutie, kleurdiepte, beeldtiming, refreshrates, side band addressing en fast writes.
Ik denk zelf dat me videokaart gaar is ... moet maar eens een nieuwe gaan halen dan, werd tog wel tijd
Weet iemand hier dus wat mee ??
Lijkt wel alsof heel ff, halve seconde het beeld wegvalt, zwaar klote
Ook flitsen er vaak kleine streepjes door het beeld, klein, valt weinig op.
Het gebeurt alleen als je boven 256 kleuren zit, in dos of in save mode knippert ie niet.
Ook lijkt het alsof hij vooral gaat flikkeren als er veel (donkerder) blauw in beeld is, heel vaag.
Na ongeveer 10 minuten na starten heeft ie er geen last meer van
Alsof ie dan opgewarmd is ofzo ...
Relevante specs:
- Hercules Geforce 2 GTS pro 64mb ddr
- LG FLatron 795ft+
- ECS k7s6a
Maar weet bijna zeker dat het bij me videokaart ligt.
Ik weet zeker dat het niet aan me beeldscherm ligt, ook al getest op andere pc's.
Ik heb ook al zo'n beetje alle detonator drivers op de planeet geprobeerd, het maakt niets uit welke je installeert.
Ik heb zitten kloten met resolutie, kleurdiepte, beeldtiming, refreshrates, side band addressing en fast writes.
Ik denk zelf dat me videokaart gaar is ... moet maar eens een nieuwe gaan halen dan, werd tog wel tijd
Weet iemand hier dus wat mee ??