Kan dit?

Pagina: 1
Acties:

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:53
Ik heb thuis 4 computers waarvan een met internet. Nou doe ik het zo:

Als de computer met internet de buff-in heeft volgeladen (500 units) zet ik deze op diskette en zet ik deze op een andere PC, deze gaat dan aan het kraken totdat deze 500 op zijn, etc etc. Enzo ben ik aan het sparen voor de flush van september. Ik verwacht zo'n 50000 units te hebben voor de MF. De buff-in blijft dus uniek en ook alle buff-outs.

Kan dit om een of andere reden niet wil iemand me dat ff zeggen voordat ik alles voor niks aan het doen ben.

Thankx

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Je hebt Windoos? Je hebt een LAN? Kun je de buffers op je internet-PC niet delen? Of nog beter: draai een ICS-achtig proggie op je internet-PC. :)

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

't kan zo wel maar is veel werk. Ik deed het ook op jouw manier tot een maand geleden. Toen eens gaan stoeien met de perproxy. Blijkt veel handiger te zijn.

Nu zit je te klooien met het samenvoegen van 2 buff-out files cq buff-in files via dnetc -import commando.

Met de perproxy zet je die op de doos die het internet op kan, je stelt 'm zo in via de perproxy.ini file dat ie gigantisch veel blokken gaat ophalen bij dnet (iets van 40.000)
Je clients stel je via de configuratie zo in dat hij de blokken ophaalt van de proxydoos (ip adres en poort opgeven).
Dan halen de clients alles daarvan de proxy op en flushen alles weer terug als ze klaar zijn.

Voordeel is dat je niet steeds het internet ophoeft om nwe blokken te halen, en je kan meerdere clients gebruik laten maken van die proxy.

Wil je meer weten? Laat dan maar weten!

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Hummmmm, volgens mij wel als je telkens de buffer-in van je koeien varvangt door verse gedownloade blokjes is er niks aan de hand.

als het goed is loopt je buffer-out gewoon op, en als de MF gaat beginnen kopieer je gewoon alle buffer-out's 1 voor 1 naar die pc met internet en flushen die hap.

als ik het mis heb zal iemand me wel verbeteren.

strak 4 pc's thuis die grazen, ik heb er maar 2.

Tai-pan dat werkt alleen als je een netwerkje hebt, en ik denk dat dat niet het geval is.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Netwerkje is een beetje overdreven.
Thuis 2 PC's met elk een netwerkkaartje da's alles.
Kost tegenwoordig geen drol meer dat spul!
Ga een keertje naar zo'n PC-Discount beurs en koop voor een paar tientjes een kaart.
Dan kruiskabel ertussen en grazen maar!

Ik vraag me nu opeens af of het ook werkt door een UTP/Coax kabel te vervangen door een nul-modem kabel op de paralelle poorten te gebruiken.
Koetje is afhankelijk van een IP adres. Zou je een IP adres aan je doos kunnen toekennen zonder netwerkkaart??
Hmmm Leuk om eens over na te denken mensen :)

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Is heel simpel: Da kan niet. ;)
Om te communiceren met je com of lpt hep je een appart programma nodig. Je kunt alleen ip verkrijgen via je netwerk kaarten.
Je kunt natuurlijk wel met de hand buffertjes gaan copieeren...

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Je hebt helemaal geen ip nodig als je maar de c-schijf van master (internetpc) kunt benaderen. Dan kun je nu gebruik gaan maken van shared buffers.

Grutte Pier fansels

Pagina: 1