boxen aansluiten op pc mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
ik heb hier 2 mb quart boxen liggen en die wil ik graag aansluiten op me pc maar nu heb ik er een paar vragen over:
hoe moet ik zoiets doen gewoon pc -> versterker-> boxen of pc -> stereo -> boxen

versterker en of stereo moet ik bijden kopen dus lijkt me een versterker goedkoper

en wat voor soort snoer moet er eigenlijks op die boxen :?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Als je het toch beide moet kopen, wat je al zegt, ga voor versterker, heb je voor evenveel geld vaak meer (qua kwaliteit dan dus)!

Ceci n'est pas une signature!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
vehpol schreef op 02 februari 2003 @ 14:21:
Als je het toch beide moet kopen, wat je al zegt, ga voor versterker, heb je voor evenveel geld vaak meer (qua kwaliteit dan dus)!
maar is het dan wel mogelijk om je computer op je versterker aan te sluiten en geeft dat wel gewoon mooi geluid ik hoef natuurlijk niet super muziek te hebben maar dat ik gewoon leuk een cd'tje kan afspelen via me pc

Verwijderd

Wat versta je onder "stereo" gewoon een kant-en-klaar setje? Zo ja dan zou ik je aanraden om voor de versterker oplossing te gaan, daarmee ben je namelijk veel flexibeler als je er aparte dingen op wil aansluiten, ook ligt de kwaliteit van de versterker in een "stereo" niet op bijster hoog niveau.

De rest van je vragen zijn wel erg basic, die zou je met behulp van de AVH Faq en Search wel moeten kunnen beantwoorden.

Verwijderd

senater schreef op 02 February 2003 @ 14:24:
[...]

maar is het dan wel mogelijk om je computer op je versterker aan te sluiten en geeft dat wel gewoon mooi geluid ik hoef natuurlijk niet super muziek te hebben maar dat ik gewoon leuk een cd'tje kan afspelen via me pc
Dat geeft zeker wel een mooi geluid, imho veel beter dan elk logitech/creative setje dan ook. Maar dit is erg afhankelijk van je boxen, ik ken je boxen niet trouwens, heb je er een linkje naar toe misschien?

Verwijderd

Uhh een draadje gewoon of begrijp ik het hier nie helemaal juist... je wilt toch gewoon je pc geluid over je stereo das tcoh nie zo moeilijk???

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

moet je voor de grap een zoeken op "pc versterker speakers aansluiten" ofzo.

Het is echt zoooo logisch, een verloopkabeltje om je versterker aan te sluiten en luidsprekerdraad om je speakers op de versterker aan te sluiten.. :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.