Toon posts:

[P4S8X]- No drive attached to fasttrak ???

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw moederbord gekocht (ASUS p4s8x) alles erin gebouwd, en als ik hem nu opstart dan krijg ik wanneer mijn pc naar IDE drives gaat zoeken de volgende melding. No drive attached to fasttrak controller BIOS is not installed, dit is logisch want er zit niets in de fasttrak.
Dan gaat ie gewoon door met opstarten dan kan ik kiezen in welke modus ik windows wil opstarten.
Het maakt niet uit welke ik kies hij gaat weer rebooten en dan begint het verhaal weer opnieuw.
Is er een manier om de fasttrak uit te schakelen,(in de bios al gezoch maar niets gevonden)?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

zit als het goed is een jumpertje voor op het moederbord, even in de handleiding kijken.

niks

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding is niets te vinden over een jumper voor de FastTrak, of ik lees het over het hoofd. Weet iemand die hetzelfde moederbord heeft misschien waar ik de jumper moet plaatsen ik heb echt geen idee. Ik had gehoort dat dit in de BIOS niet kan, is een jumper de enige manier??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kijk eens ff in deze topic: Asus P4S8X gebruikerservaringen

Dat rebooten is een bekend probleem van de P4S8X en staat los van de No Drive Attached melding.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.