Toon posts:

Nieuwe notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnen nu en 1 maand een notebook aanschaffen. Ik heb zelf niet zoveel kijk of de ontwikkelingen van deze computers. Wat voor processor heb ik nodig om een beetje leuk mee te doen? Wat voor geheugen etc..

Ik heb zelf al wat gezocht hier op het forum, maar veel is natuurlijk alweer verouderd.

Ik heb hem nodig voor school, wil er dvd´s op kijken, cds mee branden en al et overige wat eeen gemiddelde student met een laptop doet ;)

Weet iemand toevallig ook nog een leuke aanbieding die er op dit moment is?

EDIT: dit soort vragen zijn al vaker gesteld, maar volgens mijn speurwerk niet kort geleden...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 14:00 ]

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Je zou moeten kijken of je een echte merk laptop hebt, die vooral ook mooi en compact is of dat je gewoon een snelle laptop wilt hebben ;)

Vooral videokaart is belangrijk, de ati m7 en nvidia geforce2go chipsetjes zijn het aardigst, en dan vooral de ati, die schopt kont >:) (let wel op M7 en niet M6!)

Een pentium lijkt mij het meest geschikt, daar die procjes gewoonweg supersnel zijn voor laptops en ook met mooie 'spaar'trucjes erin voor de batterij. Je hebt al snelle 2400's voor niet superduur meer ;)

Wat voor scherm wil je? 14'' of 15'' 1024 of 1280 native resolutie? Duurder is 'beter' en mooier. 15'' met 1024 resolutie is ook niet alles, ga dan echt voor 1280 of neem gewoon een 14'' met 1024 dat gaat wel ok.

Harde schijf moet wel 30+ GB zijn en er moeten natuurlijk leuke aansluitingen op zitten, usb2 , firewire evt. bluetooth ;)

Als je in het buitenland gaat kopen moet je op de toetsenbord indeling letten, in Duitsland en Frankrijk / België dan.

En je moet natuurlijk op je budget letten ;) € 2000,- is niets voor een mooie laptop!

Je kunt sowieso eens kijken bij Dell, Sony, HP, Acer, Jewel, Paradigit etc. Allemaal nederlands Laptop verkopers! Vooral Dell en Sony hebben mooie, Sony vaio zijn echt 8), maar ook erg duur ;(

JayGTeam (213177)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:21
CD's branden... DVD's bekijken... ik zou er maar een extra accu bij kopen!

No production networks were harmed during this posting

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

ikzelf heb van de zomer een Jewel Opal gekocht, erg blij mee, stond in de pricewatch voor 2000 met Pentium 4 2Ghz, 512 mb ddr dvd, brander alles wat je wil heel prima. :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 13:56:

EDIT: dit soort vragen zijn al vaker gesteld, maar volgens mijn speurwerk niet kort geleden...
Promedion M9 ???
[rml][ Aopen NoteBook] Redelijke prijs ?[/rml]
[rml][ laptop] jewel saffier 1500 ervaringen[/rml]
[rml][ Laptop] Asus l3500d[/rml]
Notebooks/laptop kopen online of in een winkel

5 topics die in de afgelopen 7 dagen langsgekomen zijn. Daar moet je toch wel iets uit kunnen halen of niet?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Kijk gewoon even in de pricewatch, staat echt wel bij de specs of er dvd-cdrw bij zit of niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.