Hallo mensen hier op Gathering of Tweakers,
Ik probeer te connecten met een ftp.
Maar nu krijg ik constant "Opening ASCII mode data connection for /bin/ls."
Nu gebruik ik FlashFXP en ik heb zon beetje alle verschillende opties gebruikt bij 'connection options'.
Nu heb ik wat gezocht hier, en kwam ik opvallend veel topics tegen met mensen met zelfde probleem:
problemen met mn router
ftp probleem
FTP + Mxstream (Planet)
is Fxp'en illegaal?
Een aantal topics lopen dood, andere worden opgelost door pasv uit te zetten maar zo simpel zit het nu niet.
Ik snap echt niet meer wat ik moet doen, andere mensen kunnen wel gewoon connecten met de ftp.
Ik zit dus achter een router, die weer verbonden met adsl van kpn. Ik heb de firewall uitgezet. Ik heb nog nooit zon probleem met een ftp gehad.
Hopelijk kan iemand me hier helpen.
thx 2 novah voor helpen met topic, ik ben nogal nieuw hier
Ik probeer te connecten met een ftp.
Maar nu krijg ik constant "Opening ASCII mode data connection for /bin/ls."
Nu gebruik ik FlashFXP en ik heb zon beetje alle verschillende opties gebruikt bij 'connection options'.
Nu heb ik wat gezocht hier, en kwam ik opvallend veel topics tegen met mensen met zelfde probleem:
problemen met mn router
ftp probleem
FTP + Mxstream (Planet)
is Fxp'en illegaal?
Een aantal topics lopen dood, andere worden opgelost door pasv uit te zetten maar zo simpel zit het nu niet.
Ik snap echt niet meer wat ik moet doen, andere mensen kunnen wel gewoon connecten met de ftp.
Ik zit dus achter een router, die weer verbonden met adsl van kpn. Ik heb de firewall uitgezet. Ik heb nog nooit zon probleem met een ftp gehad.
Hopelijk kan iemand me hier helpen.
thx 2 novah voor helpen met topic, ik ben nogal nieuw hier
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 13:40 ]