Verslag t.net @ Cebit

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vroeg me af of er iemand van de crew naar de cebit gaat voor een verslag op de frontpage.
Het lijkt mij namelijk weer zoeen copy-paste werk als je het van iemand anders haalt zeg maar, dus lijkt het mij wel leuk om een eigen verslag te maken.

Maar waarom ik dit topic open, het is dus zo dat ik zoiezo al naar de Cebit ga. Ik ga dan een verslag schrijven iig over de gsm's voor in IT (mogelijk als sticky).

Maar ik zou dus een groter verslag kunnen maken, niet alleen gsm's ook hardware etc. en misschien voor de frontpage, maar ik weet dus niet of er al plannen zijn of dat er iemand van de crew heen gaat, want dan kan ik het gewoon submitten als dit niet zo is.

Eventueel, ik heb nog 1 plaats over in mijn auto ... dus mocht iemand hierbij denken ... hey ik wil mee, neem maar contact met me op. :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zullen ongetwijfeld een aantal crewleden naartoe gaan, maar ik heb nog geen concrete plannen gezien voor een verslag.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Attilla
**kick** :P

We zijn nu een maandje verder.
Zijn er al concrete plannen ?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 21:04

Klippy

Still Game

[Airwolf] schreef op 08 February 2003 @ 20:16:
**kick** :P

We zijn nu een maandje verder.
Zijn er al concrete plannen ?
Weekje verder :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Attilla
psst, dat was toch ons geheimpje. ;)

Verwijderd

ik ga naar cebit in dusseldorf op 22 februari

• Attilla
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 20:47:
huh ?
Hij is toch van 12 - 19 maart in Hannover :?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Mhhh mensen we gaan offtopic, of de sleutel omdraaien(Reacher) of terug ontopic lijkt mij.....

Bij deze krijg je een waarschuwing van mij, als jij denkt dat iets offtopic gaat kun je het topic zelf een report geven of melden bij SeM. Iedere keer onzinnig gaan lopen om een slotje in een draadje heeft niemand wat aan.

[ Voor 66% gewijzigd door Reacher op 09-02-2003 11:48 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 20:47:

*klik*
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1825/full.jpg

Zover ik weet zijn er nog geen plannen om daar naar toe te gaan, maar het kan wel zo zijn dat er opeens een paar man daar rondhuppelen :).
Mhhh mensen we gaan offtopic, of de sleutel omdraaien(Renegade) of terug ontopic lijkt mij.....
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif of via Schop een Modje ;).

• Attilla
Robin Vreuls schreef op 09 februari 2003 @ 01:43:
Zover ik weet zijn er nog geen plannen om daar naar toe te gaan, maar het kan wel zo zijn dat er opeens een paar man daar rondhuppelen :).
Mja goed, ik wil dus wel een verslag maken (geheel vrijwillig), maar dan wil ik dus wel weten of daar plannen voor zijn. Ik vind het namelijk helemaal niet erg om dat te maken (leuk zelfs), maar als het voor niks is dan liever niet natuurlijk.

Dus zegt u het maar. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 09 February 2003 @ 04:07:
[...]

Mja goed, ik wil dus wel een verslag maken (geheel vrijwillig), maar dan wil ik dus wel weten of daar plannen voor zijn. Ik vind het namelijk helemaal niet erg om dat te maken (leuk zelfs), maar als het voor niks is dan liever niet natuurlijk.

Dus zegt u het maar. :)
Ik denk dat mailen met de eindredactie (eindredactie@tweakers.net) behoorlijk wat meer duidelijkheid zal gaan verschaffen over dit punt. Stel dat je het namelijk zou mogen doen, dan moet je nog weten wat alles inhoudt en wat Tweakers.net verwacht van je; en dat gaat nu eenmaal gemakkelijker via de mail dan via het forum. :) In ieder geval succes!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
[nohtml]
Robin Vreuls schreef op 09 February 2003 @ 01:43:
Ik kan niet huppelen :+
Maar ben wel aanwezig, dus misschien dat er toch eens overlegd kan worden bij een aantal mensen in hoever hier interesse in is/mogelijkheden voor zijn :?
[...]
Euh? Ik kan hier niet modden :)
edit:
Zoals Reacher al duidelijk heeft gemaakt in je originele reaktie

[ Voor 9% gewijzigd door Renegade op 09-02-2003 12:56 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Alex
Jah sorry, twas uurtje of half 2, had ze niet allemaal meer op rijtje en toen heb ik Renegade ipv Reacher neergezet.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Misschien wel wat laat... maar was het hoogste topic in de search ;) iig ga ik ook... samen met de complete klas, iig zal er van mij een fotocollage met 'sprekende' bijschriften verschijnen :) verdere tweakers die meegaan:

- Sundead (wel bekende TMF'er :P)
- Drama
- Sandbunny

en uiteraard nog vele andere bekende en minder bekende klasgenoten. Wij willen an sich wel een verslagje schrijven, maar het moet uiteraard geen verplichting zijn.

Deze plek is te koop.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Er zullen twee mensen van de Tweakers.net crew heengaan, en die zullen al een verslag schrijven :)

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hielko schreef op 04 March 2003 @ 08:22:
Er zullen twee mensen van de Tweakers.net crew heengaan, en die zullen al een verslag schrijven :)
goed, dan maar alleen een topic @ GoT openen met foto's en achtergronden ;)

Deze plek is te koop.

• Attilla
Ok, dat is duidelijk dan (* Attilla net terug van vakantie) ik maak dus gewoon een leuk reviewtje over nieuwe gsm's voor IT :P

[ Voor 18% gewijzigd door Attilla op 09-03-2003 15:26 ]

• Attilla
Goed ik ben dus gisteren er geweest, geen tweakers gezien verder. Maargoed, het is daar ook zo groot dat is toch naar een speld in een hooiberg zoeken.

iig is hier het IT verslagje. ;)
GSM-Presentaties @ Cebit

• Robin
  • Niet online
Ziet er goed uit * Robin :). Van T.net komen twee verslagen vol met de nieuwste hardware dingetjes :P. De eerste is spoedig te verwachten :).

• Attilla
Hmm ik verheug me er al op, want het was daar zo groot dat het onmogelijk was om alles te zien in 1 dag. Dus dan kan ik in die artikelen nog wat nalezen. :)

• Diederick Janse
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2017
Ik ben volop bezig om het deel van het verslag over 'alles-behalve-zooi-in-je-computer' te maken. Dingen als schermen, telefoons, gadgets, pda's, etc. Komt snel online.

Airwolf - check je ICQ :)

Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

goed, ik heb inmiddels mijn foto's ook online.... voor de liefhebbers :

http://62.194.178.104/ti/images/cebit/index.html

zijn voornamelijk andere dingen dan compu's etcetera in de wetenschap dat t.net en andere hardware gerelateerde sites wel dat soort dingen zullen posten

Deze plek is te koop.

• Alex
KeeZ schreef op 17 March 2003 @ 18:15:

http://62.194.178.104/ti/images/cebit/index.html

zijn voornamelijk andere dingen dan compu's etcetera in de wetenschap dat t.net en andere hardware gerelateerde sites wel dat soort dingen zullen posten
Volgende keer die vrouwen foto's iets scherper maken dan zijn ze geschikt voor je FP ;).

Ik baalde behorolijk trouwens, ik heb net mijn nieuwe digitale cam binnen alleen kon niet naar Cebit want had geen vervoer, wel een kaartje :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Alex op 17-03-2003 18:49 ]

- Giphart

Verwijderd

Kun je zelf nou ook hardware kopen op Cebit ??

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
prog-konijn schreef op 17 March 2003 @ 18:48:
Volgende keer die vrouwen foto's iets scherper maken dan zijn ze geschikt voor je FP ;).

Of iets geschikt is voor de FP maken wij wel uit hoor. Er zijn vanuit Tweakers.net mensen heen geweest en die zullen vast en zeker ook wel foto's gemaakt hebben. Zoals je trouwens ook al kon lezen in dit topic.

• Attilla
ramH schreef op 17 March 2003 @ 19:02:

[...]

Of iets geschikt is voor de FP maken wij wel uit hoor. Er zijn vanuit Tweakers.net mensen heen geweest en die zullen vast en zeker ook wel foto's gemaakt hebben. Zoals je trouwens ook al kon lezen in dit topic.
* Attilla wijst naar het smilie van prog-konijn.
Rustig ramH, ik denk dat hij het net iets anders bedoelde dan dat jij het opvatte.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

KeeZ schreef op 17 maart 2003 @ 18:15:

Is het niet goedkoper een dagje in Amsterdam/Groningen/Leiden/oid op het terras te gaan zitten en foto's van babes nemen? ;)

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ACM schreef op 17 March 2003 @ 23:10:

[...]

Is het niet goedkoper een dagje in Amsterdam/Groningen/Leiden/oid op het terras te gaan zitten en foto's van babes nemen? ;)
nee :+ we hebben natuurlijk ook genoeg hardware bekeken.... Maar dit was toch vele malen liever :)

Deze plek is te koop.

• Diederick Janse
Tadaaa, verslag deel 1 en 2 online. Lama weten wat je ervan vindt.

[Airwolf], nog bedankt voor je hulp op het gebied van telefonie :*

Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."

• Attilla
Ik vind ze absoluut super. _/-\o_

Ik vind het al super gaaf dat er een linkje staat naar het sukje wat ik geschreven heb. :>

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

airwolf roeleert :P

Deze plek is te koop.

• Attilla
Neu, dat valt wel mee hoor. Er zijn belangrijkere personen dan mij (niet veel maar toch. :P).

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

wat me btw wel even opvalt in het stukje (heb er overigens ook een reactie @ FP over gepost) is het gemis in de verslagen van 'grote' spelers zoals microsoft... Ik bedoel, een windows XP 64 bits editie had ik nog nooit eerder voor mijn neus gehad... en het zakje AMD-Pinda's wat ik daarbij kreeg ook niet :+

Deze plek is te koop.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

KeeZ schreef op 19 March 2003 @ 08:15:
wat me btw wel even opvalt in het stukje (heb er overigens ook een reactie @ FP over gepost) is het gemis in de verslagen van 'grote' spelers zoals microsoft... Ik bedoel, een windows XP 64 bits editie had ik nog nooit eerder voor mijn neus gehad... en het zakje AMD-Pinda's wat ik daarbij kreeg ook niet :+

Tja, dat jij het nog niet gezien had wil niet zeggen dat het nieuws is. Windows XP 64-bit edition is in mei 2001 uitgebracht, en ik heb er persoonlijk eind 2000 al mee gewerkt voor de Itanium preview. Verder is CeBit simpelweg te groot om alles te kunnen behandelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-03-2003 08:24 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Attilla
Wel leuk zoeen linkje op de FP, er kijken gelijk gigantisch veel meer mensen. :)

Zelfs Nokia zelfs heeft een kijkje genomen. :+
19 maart 08:43 Nokia Group, Düsseldorf, Duitsland
19 maart 08:49 Nokia Group, Düsseldorf, Duitsland
19 maart 09:23 Nokia Group, Düsseldorf, Duitsland
edit:

nog een nokia toegevoegd *D

[ Voor 16% gewijzigd door Attilla op 19-03-2003 09:24 ]

• Diederick Janse
Nice Airwolf :)

Wat betreft het niet zien van bepaalde zaken - dat hou je toch. We zijn twee dagen geweest, en dat is eigenlijk te weinig, maar aan de andere kant zou het ook niet reëel zijn om te streven naar 'alles zien, alles beschrijven'. CeBIT is gewoon fokkin huge 8)7

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik weet... as said ben ik er dus persoonlijk ook geweest.... en 8)7 dat ik dat niet wist van XP 64 bit.... * KeeZ gaat zich maar in een hoekje staan schamen....

Alleen een speler als MS met zo'n f*cking huge stand overslaan... beetje jammer, aangezien THG en dergelijke ook al geen tot weinig aandacht besteden aan de software die @ CeBIT getoond werd...

Deze plek is te koop.

• Attilla
Keez, snap je niet dat het niet mogelijk is om in een artikel foto's van babes te plaatsen ?
Zeker op een site zoals tweakers.net ?

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

[Airwolf] schreef op 19 maart 2003 @ 10:10:
Keez, snap je niet dat het niet mogelijk is om in een artikel foto's van babes te plaatsen ?
Zeker op een site zoals tweakers.net ?
uiteraard snap ik dat en dat is totaal ook het punt niet... dat maakt me ook niet uit.... alleen tsja... het hardware gedeelte dat snap ik wel... En daar ging ik in principe ook niet voor naar de CeBit... immers de software maakt de hardware weer compleet....

En, de 80 way cluster van AMD mistte ik ook nog :)

Maar ja, het is huge... as said..

Deze plek is te koop.

• Robin
  • Niet online
KeeZ schreef op 19 maart 2003 @ 09:14:
Alleen een speler als MS met zo'n f*cking huge stand overslaan... beetje jammer, aangezien THG en dergelijke ook al geen tot weinig aandacht besteden aan de software die @ CeBIT getoond werd...

CeBit is dan ook meer hardware gerelateerd dan software. Lijkt mij dus ergens logisch dat een stand als Microsoft wordt overgeslagen. MS heeft zelf ook niet recent nieuwe hardware uitgebracht of hardware wat op de planning staat :P.

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Robin Vreuls schreef op 19 March 2003 @ 11:23:

[...]

CeBit is dan ook meer hardware gerelateerd dan software. Lijkt mij dus ergens logisch dat een stand als Microsoft wordt overgeslagen. MS heeft zelf ook niet recent nieuwe hardware uitgebracht of hardware wat op de planning staat :P.
En toch stonden ze er wel ;) Maar ja... zal wel aan mezelf hebben gelegen dat ik op 'software' sta te kicken... als progger / sysop natuurlijk ook wel logisch |:(

Alleen de AMD cluster vond ik een fout van jullie kant ;) deze hadden jullie toch niet kunnen missen ??

Afbeeldingslocatie: http://62.194.178.104/ti/images/cebit/images/DSC00016.jpg

Deze plek is te koop.

• Diederick Janse
We hebben em niet gemist, hij is gewoon niet in verslag verschenen, aangezien hij niet open mocht. Dan is er ook niet veel bijzonders aan te zien he...

• Diederick Janse
[Airwolf] schreef op 19 March 2003 @ 08:59:
Wel leuk zoeen linkje op de FP, er kijken gelijk gigantisch veel meer mensen. :)

Zelfs Nokia zelfs heeft een kijkje genomen. :+

[...]

edit:

nog een nokia toegevoegd *D

Nee, deze dan: 19 maart 14:55 Ministerie van V en W, Den Haag, Nederland
8)7

• Attilla
Died schreef op 19 maart 2003 @ 15:41:

[...]

Nee, deze dan: 19 maart 14:55 Ministerie van V en W, Den Haag, Nederland
8)7
Owjee, dat zijn mijn onbetaalde parkeerboetes. :+

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Died schreef op 19 March 2003 @ 15:40:
We hebben em niet gemist, hij is gewoon niet in verslag verschenen, aangezien hij niet open mocht. Dan is er ook niet veel bijzonders aan te zien he...
true... maar tweakers kicken ook op uiterlijk ;)

Deze plek is te koop.

Pagina: 1