Toon posts:

[XP] Crash bij afspelen bepaalde divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Sinds ik XP draai kan ik ineens bepaalde videofilmpje (ook speelfilms ja) niet meer afspelen die het voorheen (op win2k) gewoon deden. Ik krijg zo'n send error report en dan sluit ie het programma af. Ik heb het geprobeerd met Media PLayer standaard XP, 9.0, winamp 3 en PowerDVD (allemaal gelicenseerd natuurlijk).

Verder maak ik gebruik van nimo codec pack 5.0 build 8, losse divx bundle 5.02, en xvid 01082002-1 en ik heb daarin alle mogelijke combinaties geprobeerd, werkte ook niet.

Mijn Systeem:
• OS: (Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600))
• CPU: (1-Intel Pentium 4, 2591MHz, 512KB (0% Load))
• Mem: (Usage: 263/512MB (51.37%))
• VidCard: (WinFast(R) A250 Ultra Display Driver (nvidia 40.72))
• Disp: (1280x1024 32bit 120Hz)

Dit staat in het error report:

http://www.re-flex.net/b0pp/error.txt

Zoals ik al zei gebeurt dit niet bij alle filmpjes, maar wel een groot gedeelte.

Iemand een idee?

Verwijderd

Probeer is de Nimo5.0 build 7 die werkt hier perfect samen met divx bundle 5.02.
Ik ben nog geen film (ook nieuwespeelfilms) tegen gekomen die ik niet kon afspelen.
En met build 8 had ik eerst ook allemaal rare problemen ,zoals groenbeeld of door elkaar lopende beelden.
En ik neem aan dat het meestal bij de wat nieuwere speelfilms gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
moah ik heb het al 'opgelost'. ik heb al die codecs verwijderd. Toen wilde media player alle filmpjes ineens wel afspelen behalve de echte divx. dus toen de 5.02 bundle erbij geplaatst en nu doet ie het weer.

thanx voor je hulp :)