[winamp]pls opend hij niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar shoutcast.com of zo ga , en ik druk op tune in.. dan vraagt exlporer of ik de link wil openen. .maar ik wil hem graag direct in winamp laten openen... ik heb ingesteld dat hij via open file with moet starten met winamp.. maar dan start winamp en dat was 't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 11:43:
Als ik naar shoutcast.com of zo ga , en ik druk op tune in.. dan vraagt exlporer of ik de link wil openen. .maar ik wil hem graag direct in winamp laten openen... ik heb ingesteld dat hij via open file with moet starten met winamp.. maar dan start winamp en dat was 't
hij opend met studio 32!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 11:43:
Je hebt ook een edit knop bij je berichten zitten :)

Maarruh, kan je niet aangeven in studio 32 welke files hij wel en niet moet openen?
Wat heb je allemaal al geprobeerd dan?

[ Voor 4% gewijzigd door GGS_206 op 02-02-2003 12:00 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij file open as, in explorer kan je zeggen dat hij het bestand moet openen met een bepaalde prog.. dat! heb ik gedaan