Hi,
Mijn ouders hebben een vrij jonge monitor (paar maanden oud) die nu al kuren vertoont.
Je zou zeggen garantie,maar helaas zijn ze de papieren hiervoor kwijt.
Zodoende heb ik hem meegenomen en hem zelf maar eens aangesloten aan mijn pc.
En ik moet zeggen dat het beeld wat deze weergeeft veel beter is als de mijne (een goedkope Relisys).
Kleuren komen veel beter tot hun recht,en ook lijkt het beeld veel mooier in elkaar over te vloeien..
Bij mijn monitor is het wat "blokkerig".
Kort om...ik heb er alle belang bij om die monitor weer goed te krijgen
..
Het gaat om een CTX VL700.De klachten zijn helaas dat het beeld na verloop van tijd opeens heel donker wordt.
Ook "floept"het scherm naar een iets kleinere weergave.
Het vreemde is dat ik hem eerst een paar dagen goed heb kunnen gebruiken.
Pas na verloop van tijd werd het beeld oppeens een heel stuk donkerder.
En ook werd het dus een stukje kleiner...
Dit werd met de dag erger totdat hij op een dag gelijk donker opstarte en later zelfs helemaal zwart werd...
..
Ok..ik weet (zoals ik in de topic titel al zei) tegen beter weten in dat de kans erg klein is dat iemand mij hiermee kan helpen.
Maar heel mischien zit er een technisch wonder dit verhaal te lezen en herkent hij het probleem
Het kan maar zo dat het iets heel simpel is.
Sterker nog...mischien iets wat ik zelf kan maken

Affijn...als er iemand is die dit probleem denkt te herkennen hoor ik het heel graag.
Alvast bedankt.
(het is trouwens een harware matig probleem..heeft niets met software te maken dus)
Mijn ouders hebben een vrij jonge monitor (paar maanden oud) die nu al kuren vertoont.
Je zou zeggen garantie,maar helaas zijn ze de papieren hiervoor kwijt.
Zodoende heb ik hem meegenomen en hem zelf maar eens aangesloten aan mijn pc.
En ik moet zeggen dat het beeld wat deze weergeeft veel beter is als de mijne (een goedkope Relisys).
Kleuren komen veel beter tot hun recht,en ook lijkt het beeld veel mooier in elkaar over te vloeien..
Bij mijn monitor is het wat "blokkerig".
Kort om...ik heb er alle belang bij om die monitor weer goed te krijgen
..
Het gaat om een CTX VL700.De klachten zijn helaas dat het beeld na verloop van tijd opeens heel donker wordt.
Ook "floept"het scherm naar een iets kleinere weergave.
Het vreemde is dat ik hem eerst een paar dagen goed heb kunnen gebruiken.
Pas na verloop van tijd werd het beeld oppeens een heel stuk donkerder.
En ook werd het dus een stukje kleiner...
Dit werd met de dag erger totdat hij op een dag gelijk donker opstarte en later zelfs helemaal zwart werd...
..
Ok..ik weet (zoals ik in de topic titel al zei) tegen beter weten in dat de kans erg klein is dat iemand mij hiermee kan helpen.
Maar heel mischien zit er een technisch wonder dit verhaal te lezen en herkent hij het probleem
Het kan maar zo dat het iets heel simpel is.
Sterker nog...mischien iets wat ik zelf kan maken
Affijn...als er iemand is die dit probleem denkt te herkennen hoor ik het heel graag.
Alvast bedankt.
(het is trouwens een harware matig probleem..heeft niets met software te maken dus)