Toon posts:

VIDEO Leadtek Winfast TV2000 XP of VIDEO Pinnacle (Miro) PCT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 1 van deze 2 tv kaart kopen om televisie te kijken op mijn pc en om soms wat programma's op te nemen. Ik heb dit topic gestart om dat ik echt niet weet welke van de twee ik moet kiezen voor de beste prestaties.

amd athlon xp 2000+
geforce 4 TI 4200
256 mb ddr geheugen
40 gb harddisk
windows XP pro

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik heb zelf de leadtek. Doet aardig zijn werk en de software werkt ook prima. Je kan ook opnemen met verschillende codecs etc. Ook zit er een Ab bij.

Verwijderd

Topicstarter
moet ik ook een signaal versterker kopen?

Verwijderd

ik heb ook die leadtek, wel leuk pakketje voor het geld! zou toch die leadtek kiezen als ik jou was..

Signaalversterker: Koop een GOEDE dat scheelt veel in beeldkwaliteit, en plaats hem in de meterkast bij het overgavepunt van de kabelmaatschappij.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik heb ook net die Leadtek besteld. Leek me wel een leuk pakketje (voor €66) maar kan er dus helaas nog geen ervaringen over mededelen :)

Enige nadeeltje vond ik het gebrek aan teletext, maar ja, ik zit dan toch al achter m'n pc ;)
Ik heb er zelf btw ook een versterkertje en een 'pro'-coax kabel (wat dikker en met gold plated aansluiting) voor gekocht omdat ik her en der al las dat deze kaart(en) veel gevoeliger zijn voor storingen/slechte signalen dan je tvtje!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

die leadtek heb ik 1 dag gehad.. wat een klotekwaliteit...
die pctv is kwa beeldkwaliteit beter, maar de software van de leadtek is weer
(veel) beter...

Verwijderd

ik heb met DScaler en die leadtek op 2m afstand bijna dvd kwaliteit! teletekst kun je met Dscaler op je scherm toveren :)
Pagina: 1