[WinXP] Branden met mijn RICOH MP7083A

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik heb hier een vreemd probleem. Ik heb al gezocht maar nog geen antwoord kunnen vinden. Ik draai Windows Xp Home Edition. En heb daar een RICOH MP7083A CD Brander inzitten. Als ik naar de driver informatie kijk staat daar een Nero driver bij. Wat is namelijk het geval. Met Nero kan ik prima branden, maar de standaard brandfunctionaliteit van Windows werkt niet (meer). Het lijkt alsof windows hem alleen maar als speler ziet. Ik heb reeds driver updates e.d. uitgevoerd, maar zonder resultaat.

Ik wil namelijk gebruik maken van de standaard backupfunctie van Windows zelf, maar die ziet dus niet mijn brander als mogelijke opslag station.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Update: Ik heb Nero erafgehaald. Nu kan ik branden, maar nog niet de backupfunctie uitvoeren. Iemand een idee waarom dit nu weer niet werkt. Anders heb ik weer Nero nodig en dan werkt het gewoon branden niet meer.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber