Personeelswinkel Philips: 8 speed cd recorder, 20 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-03 16:36
Kwam gister foldertje van de personeelswinkel van Philips, ze verkopen er in de opruiming (vanaf as woensdag), cd recorders die in het magazijn over zijn: 8/4/32: 20 euro en 16/10/40 voor 30 euro.
Misschien leuk voor een buur of kennis die er nog geen heeft, en een hoop niet philips personeel kunnen vaak wel een winkel-pasje lenen van bekenden ;).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

* m-m heeft zo'n Philips 8x4x32.. niets dan ellende :X :X Die schijnen een enorm hoog uitvalspercentage te hebben....

Verwijderd

Zo'n 16x zou wel wat voor mij zijn misschien.

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Nice, ben net sinds vorige week personeel van Philips :) Eens kijken waar ik zo'n pasje moet regelen (die 16x is wel wat voor m'n pa).

Happy Blessings <3

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Zou geen philips writer meer willen.. niks dan ellende met mn vorige :(

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Paradigit had laatst ook al een oud philips model in de aanbieding (dacht 24x voor zo'n EUR 40). Anyway, EUR 30 voor een brandertje voor m'n ouders is misschien wel aardig. Blijkbaar moeten er nog een paar pakhuizen leeggeruimd worden.

Als ie kapot gaat dan kun je vast van een geweldige garantieregeling gebruikmaken ;) :+ Het is al een wonder dat er weer wat interessant compu-stuff bij de personeelswinkel ligt, want 17" TFT schermen hebben ze al een maand niet.
devv05 schreef op 02 February 2003 @ 11:18:
Zou geen philips writer meer willen.. niks dan ellende met mn vorige :(
Is er uberhaupt iemand te vinden die die ervaring niet heeft? Ik ken wagonladingen mensen die maar kort van hun 3610 hebben mogen genieten :/

[ Voor 27% gewijzigd door Rukapul op 02-02-2003 11:22 ]

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-03 16:36
Rukapul schreef op 02 February 2003 @ 11:20:
Paradigit had laatst ook al een oud philips model in de aanbieding (dacht 24x voor zo'n EUR 40). Anyway, EUR 30 voor een brandertje voor m'n ouders is misschien wel aardig. Blijkbaar moeten er nog een paar pakhuizen leeggeruimd worden.

Als ie kapot gaat dan kun je vast van een geweldige garantieregeling gebruikmaken ;) :+ Het is al een wonder dat er weer wat interessant compu-stuff bij de personeelswinkel ligt, want 17" TFT schermen hebben ze al een maand niet.
Staat ook een 17 inch LCD in, 1280x1024 voor 499 euro, klinkt ook wel leuk voor die prijs :)
Verder ook nog de EXP511 mp3 cd speler (http://www.audio.philips.com/found.asp?ProductGroup=CD+Portable&Availability=&Submit.x=1&Submit.y=4&AbsPosition=1) voor 139 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Wallie op 02-02-2003 11:24 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:01
ik heb al een paar jaar een philipsje 8x 4x 32x en ik heb er echt noooit probs mee, werkt prima, valt nooit uit, en is bovendien stiller dan stil, je hoort em echt nie! misschien heb ik wel gewoon geluk hoor maar ik heb er echt geen slechte ervaring mee :)

Adjust non olet, plerumque...

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 20:27
Ik heb ook nooit problemen gehad met m'n 8x 4x 32x brander. Liep als een trein.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Mja, dit valt echt onder "dank je voor de mededeling" en is dus niet als Tech waard..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.