In de bios kan ik dit nergens instellen? Gaat dit automatisch of moet ik toch handmatig de divider gaan instellen?
Zou ook nog kunnen dat het je AGP:2 is ik weet niet hoe dit bij de Epox 8RDA+ zit maar zal ik wel ff proberen achter te komen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
AGP is PCI x 2, dus het is steeds AGP:2 
Een PCI-lock wilt trouwens niet dadelijk zeggen dat je het niet kunt veranderen.. Mijn P4T533 heeft ook een PCI-lock, maar toch kan je voor de PCI instellen wat je wilt, ideaal dus
Een PCI-lock wilt trouwens niet dadelijk zeggen dat je het niet kunt veranderen.. Mijn P4T533 heeft ook een PCI-lock, maar toch kan je voor de PCI instellen wat je wilt, ideaal dus
Verwijderd
Jupiler schreef op 02 February 2003 @ 14:21:
AGP is PCI x 2, dus het is steeds AGP:2
Ja, maar hij heeft geen P4T533
Abit zegt zelf dat de pci fixed is op 33Mhz. Dus dan zal dat wel zo zijn. Epox zegt er niks over (vraagt het op AOA forums en je krijgt gelijk een ban)
Effe proberen danVerwijderd schreef op 02 February 2003 @ 14:25:
[...]
(vraagt het op AOA forums en je krijgt gelijk een ban)
[ Voor 31% gewijzigd door Steve op 02-02-2003 14:48 ]
En zo hebben we de oplossing
http://www.aoaforums.com/...ead.php?s=&threadid=14239
Verwijderd
Jupiler schreef op 02 februari 2003 @ 14:48:
En zo hebben we de oplossinghttp://www.aoaforums.com/...ead.php?s=&threadid=14239
Maar dat je het niet kon veranderen was al bekend. Er is geen bios optie voor.
Bij mijn 8RDA+ kan ik de AGP (en 99% zeker neemt die de PCI mee) instellen van 50 tot 100 MHz. En dat je op AOA een ban krijgt komt omdat duidelijk in de FAQ staat dat de Epox-techies daar vanwege contracten met VIA en nVidia geen uitlatingen mogen doen over een aantal dingen. Die PCI-lock was daar 1 van en ik heb de discussies gelezen (dacht eerst ook dat ze gek geworden waren) en uiteindelijk moet ik ze toch gelijk geven.Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 14:25:
Abit zegt zelf dat de pci fixed is op 33Mhz. Dus dan zal dat wel zo zijn. Epox zegt er niks over (vraagt het op AOA forums en je krijgt gelijk een ban)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1