[MOHAA] Rare graphics bij Medal of Honor

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:00
Ik heb na een lange tijd besloten om weer eens MOHAA te doen (keb inmiddels als nieuwe pc sinds laatste keer :D ) alleen krijg ik nu allemaal vage graphics :'( . Ik zie alles nu opgemaakt in vlakjes in de kleuren roze en geel |:( Keb al uitgebrijd gezocht zonder resultaat :'( . Keb 1.11 patch geïnstalled en Detonator 41.09 (voor verdere specs zie sig)

P.S. Ik weet niet echt hoe je screenshots maakt in spellen (zonder speciale proggies of ingeboude funktie die niet goed werkt :( )

[ Voor 18% gewijzigd door XoReP op 02-02-2003 03:51 ]

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
volges mij kun je in MOHAA standaard screenshots maken met of F11 of F12 die dan terecht komen in de map screenshots :)

[ Voor 23% gewijzigd door Noedelsupke op 02-02-2003 04:16 ]

PIII 800@804 Mhz

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb je een bloodpatch geinstalleerd? :)

En screenshots maak je met 'PrtScrn' en dan in Paint Ctrl-V'en ;).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Zo te horen is het gewoon een texturefout hoor. Reinstall helpt dan meestal wel, of het moet aan je cdrom liggen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Wat voor een computer heb je???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 16:16:
Wat voor een computer heb je???
Z'n sig geeft volgens mij meer dan genoeg informatie:
AMD XP 2200+ @ 2300+| MSI KT4 Ultra BSR | 512MB Samsung PC2700 (doublesided) | 80GB IBM UDMA 100 HD | Pioneer 106s DVD | MSI 48x16x48 | Leadtek A250 Ultra TD Ti4600 128MB SPEKKIES

The devil is in the details.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
volgens mij was dit probleem ook al langs gekomen in 1 van de eerste MOHAA topics. Had volgens mij iets te maken met een corrupte .pak file, waar de textures in zitten.
probeer eens alle .pak files te openen met winzip.. als het bij eentje niet lukt dan is het waarschijnlijk dit probleem.

Verwijderd

Reinstal MOHAA zal moeten werken, of je CD moet naar de knoppen zijn :P

• XoReP
Ik herinnerde me net dat ik de ISO op twee manieren kan extracten en als ik de verkeerde kies net als een vorige keer dan krijg ik allemaal problemen met bestanden die plotseling corrupt zijn. Ik probeer het wel nog ff-ies.

PS Ik probeer altijd eerst het volledige spel en kijk of hij goed werkt, daarna koop ik het orgineel altijd ;) (dus niet bang zijn).

PPS Ik heb ook geprobeerd hem te spelen in Windows ME waarin hij vroeger gewoon werkte.

• XoReP
Switch schreef op 02 February 2003 @ 10:19:
Heb je een bloodpatch geinstalleerd? :)

En screenshots maak je met 'PrtScrn' en dan in Paint Ctrl-V'en ;).
Sorry maar PrntScrn werkt niet evenals F9 corrpute screenshot zegt hij dan.
Oja en ik heb geen bloodpatch.

offtopic:
Ik ga hem denk ik als hij werkt morgen kopen met Spearhead, weet iemand of hij een beetje leuk is :?

• XoReP
Ik heb net ff thuis gekeken of de .pak3 files niet corrupt zijn, en wat blijkt... pak2 is corrupt waar ik al een beetje vaag vermoeden van had. Maar het rare vind ik nog steeds waarom hij er nu ineens mee ophoud terwijl hij het altijd gedaan heb :?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 14:09

Pubbert

random gestoord

Screenshots = F12
Het ligt waarschijnlijk aan je cd of aan een corupte patch.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1