Toon posts:

[C++][WIN32API] Info over internet versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer dus iets te maken waarmee ik gewoon met windoos api's informatie over het internet kan versturen. Hiermee bedoel ik dus gewoon het versturen van char waardes aar en IP wat ik al ken. Weet iemand misschien hoe dat zou moeten? Ik heb verschillende sites afgezocht, maar kwam steeds uit op winsock.h, en de voorbeelden werkten niet.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wat werkt er dan niet? Met winsock2.h is het gewoon mogelijk om sockets te gebruiken hoor.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de compiler dev/c++. Ik zie net dat ik de winsock wel heb. Ik snap niet waarom die voorbeelden niet werkten. Heeft iemand hier toevallig iets liggen waarmee ik dus gewoon bytes gegevens over internet kan versturen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

geef zelf eens een stuk van je eigen code, en beschrijf eens wat er niet werkt, wat er dan wel gebeurt, welke error codes je terugkrijgt, en wat je doel is.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

link je wel met ws2_32.lib?
Verder is P&W niet een los-mijn-compile-probleem-op-forum. Voor hulp over winsock kun je de MSDN doorlezen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.