Toon posts:

ADSL Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maaarrr ik kan het nergens vinden..

Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2003-03-31. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht

Betekent dit dat ze mun DHZ op die datum opsturen of heb ik die dan al? zodat ik rond die tijd ook echt de zooi aan kan sluiten..

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hoe moeten wij dat nou weten? Kijk even op de site van je leverancier, daar zal vast wel staan wanneer ze ongeveer je DHZ pakket opsturen. Bij Demon is dat een week of 2 van te voren iig. Maar aangezien je niet hebt vermeldt waar je zit: geen idee dus....

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ow sorry, ik zit bij XS4all

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Van de XS4ALL website:
Ik heb me aangemeld. Wat nu?
Uw aanvraag wordt doorgestuurd naar KPN. Daar wordt de order door de orderdesk geregistreerd gecontroleerd en verwerkt. Nadat controle van de gegevens heeft plaatsgevonden, ontvangt u van de KPN een bevestigingsbrief. Vervolgens zal KPN Technisch onderzoek doen of ADSL technisch daadwerkelijk leverbaar is. Wanneer dit niet het geval is, zal de order worden geannuleerd en wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

KPN Telecom maakt de ADSL-verbinding klaar.
U hebt de aanvraag gedaan op of na 27 juni 2002:
U ontvangt het installatiepakket inclusief handleiding en een folder over de installatie door een monteur. Naar keuze verricht u de installatiewerkzaamheden zelf of laat u een monteur de werkzaamheden tegen een meerprijs doen. U kunt een afspraak maken met een monteur op het telefoonnummer 0900-5555567 (Eur 0,20 pm), uitsluitend nadat u het pakket hebt ontvangen. Een folder hierover treft u aan in het pakket. Na de installatie kunt u weer bij XS4ALL terecht voor al uw vragen over ADSL.
Zie je nou wel dat zoeken best handig is? ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, maar waar zie jij of het nou daadwerkelijk voor de datum is of dat je die brief pas na de datum krijgt dat de centrale klaar is..

Of loop ik nou dom te lullen? :P

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

ik denk dat je je pakket kan verwachten binnen een week na die datum :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
yep, zo was het bij mij ook. in een week nadat je lijn opgeleverd is krijg je je dhz pakket. als je een eigen adsl modem heb gekocht zou je al zonder splitter aan de gang kunnen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Neem eens contact op met Xs4all :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.