Toon posts:

teleurgesteld

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel teleurgesteld in de tweakers moderators.

Poste een topic over video-out naar een TV in audio/video en kreeg een afzeiker van "post in juiste forum, daaag" Echter niet vermeld welk forum dan wel. Leek me toch een typiche gevalletje van video.

Volgende reaktie gaf nog steeds geen antwoord behalve "probeer eerst zelf", yeah right, wat denk je dat ik heb geprobeerd dan? Heb toch heel duidelijk omschreven wat ik allemaal getest had.

Als je me corrigeert, prima. maar dan wel graag zo dat ik er iets mee kan want dit is een beetje kinderlijk.

Ik probeer serieus te reageren op problemen van mensen op die gebieden waar ik wat van weet en post als ik zelf vragen heb over dingen waar ik er niet uit kom en bekijk uiteraard eerst google e.d. maar ik vrees dat de moderators meer bezig zijn met zichzelf. Soort toekomstige politie agentjes zeg maar en opbouwend is een moeilijk woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

als je het er niet mee eens bent dat je topic dicht is, mail je de moderator. Dat is de regel (die luid en duidelijk bovenaan dit forum staat). Dat over je eerste topic

Je 2e (klaag)topic ging ook dicht, waarom dat dicht gaat, zeg ik je heel duidelijk. Ik geef aan waarom ik DAT topic dicht doe en waar je topic wel hoort.
Volgende reaktie gaf nog steeds geen antwoord behalve "probeer eerst zelf", yeah right,
Ik ben niet verplicht je vraag te beantwoorden, ik geef alleen aan waarom het dicht ging en waarom ik jouw topic dicht deed. DAARNAAST verwijs ik even naar m'n signature... Nou moet je niet de zaken gaan lopen verdaaien :(.

Als je het niet met een slot eens bent, moet je de moderator mailen. Dat heb ik je aangegeven en nu open je weer een topic (nu in een wat beter forum), maar mail nou gewoon lampje met het feit dat je vindt dat dat topic niet op slot hoefde en mail mij maar als je het niet eens bent met het sluiten van dat andere topic.

Dat is alles. Maar je kan ook gewoon even je post c/p'en naar videoplanken en beeldkanonnen... ach, ik verplaats het wel even. Ik kan me wel voorstellen dat het verwarrend is met video enzo en die sluitpost van lampje was inderdaad nogal kort door de bicht, maar in hetzelfde forum een topic openen om erover te klagen is gewoon not-done en hier is het ook niet gewenst.

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 02-02-2003 00:33 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.