Goeieavond aan alle tweakers,
ik wilde vragen wat mijn probleem kan zijn. Ik heb sinds vandaag Serious Sam Second Encounter gehaald, maar deze wil bij mij niet starten. Ik krijg de melding "SeriousSam.exe heeft een fout veroorzaakt en wordt nu afgesloten"
Ik heb alletwee de Safe Modes geprobeerd; dezelfde foutmelding. Toen heb ik de Troubleshouting Guide van SS:SE doorgelezen, maar mijn mijn probleem stond er niet bij. Er stond dat
Overigens werkt ook de "compabiliteitsmodus" voor Me en 98 ook niet.
Uiteindelijk heb ik eerst op tweakers hiernaar gezocht, maar mijn probleem stond er niet bij en ook google leverde niets bruikbaars op.
Ik heb trouwens DirectX 8.1 geïnstalleerd
Wat kan het probleem nog zijn en (uiteraard) hoe los ik dat op???
ik wilde vragen wat mijn probleem kan zijn. Ik heb sinds vandaag Serious Sam Second Encounter gehaald, maar deze wil bij mij niet starten. Ik krijg de melding "SeriousSam.exe heeft een fout veroorzaakt en wordt nu afgesloten"
Ik heb alletwee de Safe Modes geprobeerd; dezelfde foutmelding. Toen heb ik de Troubleshouting Guide van SS:SE doorgelezen, maar mijn mijn probleem stond er niet bij. Er stond dat
Ik heb daarna de laatste update van het spel (Versie 1.07) gedownload en geïnstalleerd; nu start hij helemaal niet meer, ik krijg zelfs geen foutmelding. Ik heb drie drivers voor mijn Point-of-View GeForce 4 Ti 4200 128 MB (Niet die XP versie die als een 4400 draait) namelijk de 30.82 , 40.72 en 41.09 drivers en nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb zelfs Service Pack 1 voor Windows XP geïnstalleerd en dan nog doet hij het niet en glsetup.exe draait niet onder XP.Windows 2000 & XP compatibility:
Normally, there should be no problem running "Serious Sam: The Second Encounter" on these platforms. Both OpenGL and DirectX modes works fine, but in case of DirectX problems, you should revert to OpenGL. Still, that depends on hardware you're using (especially 3D-board).
However, WinXP might enocunter some compatibility issues due to immature drivers. As always, it's very good idea to keep the drivers up to date.
Overigens werkt ook de "compabiliteitsmodus" voor Me en 98 ook niet.
Uiteindelijk heb ik eerst op tweakers hiernaar gezocht, maar mijn probleem stond er niet bij en ook google leverde niets bruikbaars op.
Ik heb trouwens DirectX 8.1 geïnstalleerd
Wat kan het probleem nog zijn en (uiteraard) hoe los ik dat op???
[ Voor 9% gewijzigd door Morax op 02-02-2003 00:18 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!