Hoi, ik heb me al door het forum heen zitten ploeteren, maar helaas nog geen simpel antwoord op mijn vraag gevonden. En om een heel oud topic naar boven te halen is ook niks.
Dus hier mijn vraag, ik heb een Adaptec 29160 SCSI controler, en ik ben van plan om in een externe behuizing/kast HD's in te bouwen! (heb ik al staan/gekregen).
Deze kast is gevuld met een voeding maar voor de rest nog niks.
Maar als ik die hd's (160Mbps hd's/UW3) op die externe 68 pins aansluiting, aansluit kan ik dan wel het optimale er uit halen?
Want anders bouw ik een compleet nieuwe kast met alles intern!
In de folder van adptec zie ik 4 poorten staan.
Internal 50Pin Ultra SCSI
Internal 68pin Ultra LVD SCSI
Internal 68pin Ultra Wide SCSI
External 68Pin LVD SCSI
Misschien geef ik zelf nu wel het juiste antwoord maar ik heb het nog nergens bevestigd gezien. De externe SCSI aansluiting kan 80Mbps en evt de interne Wide 160Mbps ??!??? Dus ik kan met die interneWide aansluiting het maximale er uit pompen?!?
Dus hier mijn vraag, ik heb een Adaptec 29160 SCSI controler, en ik ben van plan om in een externe behuizing/kast HD's in te bouwen! (heb ik al staan/gekregen).
Deze kast is gevuld met een voeding maar voor de rest nog niks.
Maar als ik die hd's (160Mbps hd's/UW3) op die externe 68 pins aansluiting, aansluit kan ik dan wel het optimale er uit halen?
Want anders bouw ik een compleet nieuwe kast met alles intern!
In de folder van adptec zie ik 4 poorten staan.
Internal 50Pin Ultra SCSI
Internal 68pin Ultra LVD SCSI
Internal 68pin Ultra Wide SCSI
External 68Pin LVD SCSI
Misschien geef ik zelf nu wel het juiste antwoord maar ik heb het nog nergens bevestigd gezien. De externe SCSI aansluiting kan 80Mbps en evt de interne Wide 160Mbps ??!??? Dus ik kan met die interneWide aansluiting het maximale er uit pompen?!?
There are many mysteries in this universe, including me!