Heb sinds kort een notebook met video-out en dacht, mooi divx kijken op de tv. Notebook via video-out op de tv aangesloten en jawel, beeld. mooi man. BSplayer gestart met een filmpje in een windows, beeld op notebook en beeld op tv behalve in het video window, zwart. Full screen video, zwart scherm met alleen de ondertiteling. Hmmmm.
andere player geprobeerd, zelfde resultaat. Media player van windows, ook.
DVD in de DVD-rom speler gedaan en wederom compleet beeld op de notebook en wel een desktop op de tv maar niet het videobeeld en bij full screen helemaal geen beeld.
Blijkbaar is er een wezenlijk verschil tussen het gewone video signaal en het weer te geven deel in de divx c.q. dvd player.
Uiteraard heb ik andere resoluties en minder kleuren gebruikt echter allemaal met hetzelfde resultaat: prima pc beeld behalve dat deel dat een film draait.
Is dit wel mogelijk? Zie ik iets over het hoofd?
Voor de volledigheid, de notebook is een Toshiba 2100 met een nvideo geforce type erg recent.
Ben benieuwd, hoop dat er een mouw aan te passen is.
andere player geprobeerd, zelfde resultaat. Media player van windows, ook.
DVD in de DVD-rom speler gedaan en wederom compleet beeld op de notebook en wel een desktop op de tv maar niet het videobeeld en bij full screen helemaal geen beeld.
Blijkbaar is er een wezenlijk verschil tussen het gewone video signaal en het weer te geven deel in de divx c.q. dvd player.
Uiteraard heb ik andere resoluties en minder kleuren gebruikt echter allemaal met hetzelfde resultaat: prima pc beeld behalve dat deel dat een film draait.
Is dit wel mogelijk? Zie ik iets over het hoofd?
Voor de volledigheid, de notebook is een Toshiba 2100 met een nvideo geforce type erg recent.
Ben benieuwd, hoop dat er een mouw aan te passen is.