Alo,
Kheb zowat heel GoT al afgezocht naar dit probleem, maar kon het volgens mij nergens vinden, dus start ik maar een topicje.
Tgaat om het volgende:
ik heb een leuk kastje gekocht met front i/o panel usb/audio(line out/mic in)/ieee1394 ... enniewees. Ut werkt allemaal prima, alles netjes aangesloten op me mobootje, alleeeen als ik nu me 4-point surround setje achter op me (onboard) audiokaartje aansluit komt er geen geluid uit me front left/right speakers van me speakerset
Is dit normaal? Kan het beide? Wat doe ik fout? Wat moet ik doen?
Specs:
Mobo : Asus A7N8X (deluxe/gold)
Cpu : AMD AthlonXP 2200+
Mem: DC-mode 2x Kingston(winbond) 256MB 400Mhz DDR
Vga: Asus v8420s ti4200
Audio: Soundstorm dolby digital (onboard)
Boxen: Labtec moeilijk quadrafonisch geluidssetje met sub (oud)
Boxen zijn prima in orde, tis echt alleen dat als ik test run van nForce2 control panel, het geluid van 'left/right' uit me headset komt (front panel) en 'surround left/right' uit me achterste boxjes
Slap meh if this is normal
(en slap meh als topic al bestaat)
Kheb zowat heel GoT al afgezocht naar dit probleem, maar kon het volgens mij nergens vinden, dus start ik maar een topicje.
Tgaat om het volgende:
ik heb een leuk kastje gekocht met front i/o panel usb/audio(line out/mic in)/ieee1394 ... enniewees. Ut werkt allemaal prima, alles netjes aangesloten op me mobootje, alleeeen als ik nu me 4-point surround setje achter op me (onboard) audiokaartje aansluit komt er geen geluid uit me front left/right speakers van me speakerset
Is dit normaal? Kan het beide? Wat doe ik fout? Wat moet ik doen?
Specs:
Mobo : Asus A7N8X (deluxe/gold)
Cpu : AMD AthlonXP 2200+
Mem: DC-mode 2x Kingston(winbond) 256MB 400Mhz DDR
Vga: Asus v8420s ti4200
Audio: Soundstorm dolby digital (onboard)
Boxen: Labtec moeilijk quadrafonisch geluidssetje met sub (oud)
Boxen zijn prima in orde, tis echt alleen dat als ik test run van nForce2 control panel, het geluid van 'left/right' uit me headset komt (front panel) en 'surround left/right' uit me achterste boxjes
Slap meh if this is normal
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 23:13 . Reden: -os erbij gezet voor jullie het vragen :P - ]