NTfs repareren? met welk progje? ik heb er al 10 geprobeert

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Handy-man
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-03 16:19

Handy-man

Dat had je niet gedacht he!?

Topicstarter
Ik heb een 36GB IBM 15000rpm scsi schijf. nu ging alles prima toto er op een of andere reden fouten kwamen op de schij die niet gerepareert konden worden door XP. de schij was opeens niet meer aan spreek baar en leek wel leeg. Ik naruurlijk geiriteert want mijn 20GB aan mp3's weg.
Ik even wat progammas van het internet op gehaald. Die werken prima maar als het er op aan komt moet je gaan dokken voor een oficeel progamma.
Dus ik zoeken op kazaa en ja hoor ik haal wel wat digen op maar ook die zijn niet geschikt.
Ik heb dus gezien dat de data er op staat maar ik kan het er niet af krijgen. frustrerent. 8)7 |:(

Wie weet er een goed progamma wat Ntfs van Xp kan repareren. en wat ik zo kan downloaden. of via kazaa kan krijgen.
Wie heeft het ook wel eens gehad?
Als vast bedankt voor je aandacht.
_/-\o_

makes lots of pc's? always makes it work? is it You? is it him? no it is the Handy man!\

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb de de afgelopen week het leplazerus gezocht om mijn FAT te repareren. Dat schijnt niet te kunnen. Wel ben ik een heel mooi programma tegengekomen wat mijn data zonder problemen zag onder Xp en ik dus de belangrijkste data kon overzetten naar een NTFS schijf. Wellicht dat je er iets aan hebt. Zoek eens op: GetDataBack for NTFS.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Wanneer je wilt praten over Kazaa en Warez, dan zit je hier goed verkeerd.

Dit topic is gesloten.