Toon posts:

[maya] Probs met poly head

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet niet of het zo mag,
maar dit is mijn probleem:
http://www.3dlinks.com/forums_thread.cfm?id=12944

iemand? :S

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ik neem aan dat je een mirror modifier oid gebruikt. je kan de 2 delen aan elkaar mergen maar dat helpt je niet, beste oplossing is om de middelste vertices niet te bewegen, of er bij te plaatsen?

Verwijderd

Topicstarter
hmmm...
nou, de bedoeling is dus om het "neusje" van dit "monster" alvast wat ronder te krijgen...
Ik kan wel meer poly's/lijnen aanmaken,
maar ik snap niet waarom je in maya dan opeens zo'n gat creert met deze actie..
En of dat dus niet anders kan op deze simpele manier
(ofwel: Doe ik iets fouts?:))

ps; kheb het over maya he? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 22:26 ]

Verwijderd

het plaatje ziet er normaal uit, de vertex die je verplaatst ligt op de rand van de helft dus dat is toch normaal dit gat krijgt... ALs je hem ronder wil hebben zal je de split vertex tool moeten gebruiken om wat polygonen te splitten zodat je meerdere vertex'en krijgt om dat gat rond te maken.

Verwijderd

of je stitcht ze eerst of attachen endan pas polys plitten of bedoel je dat neit dat ze ze maar vast zitten?

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ja precies dat zeg ik eigenlijk ook, je moet van die middelste vertex afblijven, of je merged die 2 delen, dit is zo basic lees er wat over.

Verwijderd

Probeer dus de sitch (naai) of de attach tools te begruiken zodat het 1 geheel wordt ik denk dat je dat bedoeld.

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Je hebt zeker bij duplicate > instance gedaan ?

Als je bij de neus wat meer detail aan wil brengen zou ik zeggen, split polygon tool gebruiken
Pagina: 1