Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] View message link alternatief icoon (ACM,chem)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ook nav. Edit knop in SM; ik zie dit edit buttontje nu in elk bericht staan; is het niet handiger hier een alternatief icoon voor te bedenken? (vooropgesteld dat dit knopje nut zou hebben?) ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

tis voor iemand met genoeg rechten wel een edit
dus daar gaan we nix aan doen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
D2k schreef op 01 February 2003 @ 21:58:
tis voor iemand met genoeg rechten wel een edit
dus daar gaan we nix aan doen
Maar voor mensen zonder deze rechten (waarschijnlijk zo'n 99% van het forum) heeft dit knopje de view, en niet de edit functie...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

ik heb de title maar ff gefixed dan

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor de template is er geen verschil tussen een edit en een view-message link, die wordt er dmv de message-listings-functie ingeplakt.
Tenzij chem (aka de sourcecode) mij dus eenvoudig kan meedelen welke van de twee het is ga ik er geen moeilijke constructies voor in proberen te bouwen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

opgelost
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.